Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den fjerde farmtown-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-09, 23:57   #61
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Den fjerde farmtown-tråden

Jeg er helt fersk på farmtown og allerede hektet... Var inne og høstet for noen, ble helt stresset for jeg fant jo ingen ting som var klart for høsting. Men fant til slutt, etter litt masing fra arbeidsgiver. Men så, når jeg skulle pløye, ble det bare gress der jeg pløyde. Ikke alle stedene, men de fleste. blir ikke "månedens arbeider" av det der... Noen som kan fortelle meg hva jeg gjorde galt?

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 01:10   #62
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hørt det har hendt med flere nye Løvemor, det kan virke som om det gir seg når man kommer bittelitt opp i level.

Gammel 02-08-09, 03:47   #63
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nei du må gå inn på skiftenøkkelen og hake av for Remove Spaces Between Fields.

Gammel 02-08-09, 13:00   #64
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

løvemor er litt kul
Standard

Takk. Det ordnet seg etter at jeg gjorde det, ja.

Er det noen uskrevne normer i FT det kan være greit å vite om?

Gammel 02-08-09, 13:01   #65
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

løvemor er litt kul
Standard

Legger man alle man treffer på buddylista eller bare folk man "kjenner"?

Gammel 02-08-09, 15:05   #66
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Uskrevne normer, tja... Man høster ikke trær uten å spørre først.

Når det gjelder buddylista, kan man legge til hvem man vil. Jeg har ca 5 stykker der, men besøker dem sjelden. Besøker kun mine naboer.

Gammel 02-08-09, 15:35   #67
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg ansetter noen til å høste f.eks. ananas og ber dem om å ta trærne også og de ikke gidder å ta trærne likevel kjenner jeg at jeg blir litt sur.

Jeg velger noen ganger engelsk som språk før jeg går inn på markedsplassen. Dessverre har jeg møtt så utrolig mange uhøflige nordmenn at jeg nesten foretrekker å ansette andre dersom jeg ikke har noen naboer pålogget.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 19:45   #68
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

løvemor er litt kul
Standard

Takk for svar - her kommer noen flere spørsmål:

Hvorfor er det mange som ikke ønsker at man skal høste trærne for dem?

Går det generelt litt sent der inne? Føler jeg er så utrolig treg når jeg høster for folk. ..

Og så ett siste spørsmål: Hvis faller ut av nett mens man gjør en jobb - er det noen måte å komme seg inn igjen på?

Gammel 02-08-09, 22:38   #69
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Hvorfor er det mange som ikke ønsker at man skal høste trærne for dem?

Går det generelt litt sent der inne? Føler jeg er så utrolig treg når jeg høster for folk. ..

Og så ett siste spørsmål: Hvis faller ut av nett mens man gjør en jobb - er det noen måte å komme seg inn igjen på?

Grunnen til at jeg noen ganger ikke vil at trærne skal høstes, er at jeg vil ha alle modne samtidig. Men, dette bryr jeg meg ikke om lenger. Folk får ta det de vil.

Hos meg har det gått vannvittig sent innimellom. Nettleseren din kan ha noe å si, eller det er noe med serveren deres?

Tror det er vanskelig å komme inn i jobb igjen hvis du faller ut. I såfall må det være hos en venn/buddy du jobber, da er det bare å besøke gården når du er logget inn igjen. Så ber du om p bli ansatt igjen. Hvis det er noe igjen til deg da,- ofte ansetter man flere til å høste og pløye.

Gammel 03-08-09, 01:05   #70
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

løvemor er litt kul
Standard

Takk!

Gammel 03-08-09, 22:12   #71
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Jeg ser ikke lenger avataren til mine naboer, kun et blått hode. Har skiftet pc, kan det være noe der?

Gammel 03-08-09, 23:02   #72
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg ser ikke lenger avataren til mine naboer, kun et blått hode. Har skiftet pc, kan det være noe der?

Jeg får heller ikke opp bildene. Har vært slik noen dager.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 23:16   #73
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Ok, kanskje det er forbigående da.

Gammel 04-08-09, 01:44   #74
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg velger noen ganger engelsk som språk før jeg går inn på markedsplassen. Dessverre har jeg møtt så utrolig mange uhøflige nordmenn at jeg nesten foretrekker å ansette andre dersom jeg ikke har noen naboer pålogget.

Samme her. De norske takker sjeldent for jobben.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 23:28   #75
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Sant, det er så irriterende.
Jeg smser til og med venner for å få dem til å logge på for å høste for meg slik at jeg slipper markedsplassene.

Gammel 05-08-09, 22:15   #76
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Er det slutt på Gone to waste? Ser at noen av mine venners ødelagte åkerlapper er fin igjen.

Gammel 05-08-09, 23:13   #77
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Sant, det er så irriterende.
Jeg smser til og med venner for å få dem til å logge på for å høste for meg slik at jeg slipper markedsplassene.

Eller lover å ta trærne også for så å bare ta ananasen.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 23:36   #78
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Eller de tar trær til tross for at man ber de la være ...

Gammel 05-08-09, 23:41   #79
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Er det slutt på Gone to waste? Ser at noen av mine venners ødelagte åkerlapper er fin igjen.

Det ble lagt inn en forlengelse i forbindelse med oppgraderingen slik at folk skulle slippe å miste noe. Jeg tror det gjaldt for det som var sådd når oppgraderingen startet. Men er ikke helt sikker altså.

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Eller lover å ta trærne også for så å bare ta ananasen.

Jaaa.

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Eller de tar trær til tross for at man ber de la være ...

Eller det.

Gammel 05-08-09, 23:49   #80
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det ble lagt inn en forlengelse i forbindelse med oppgraderingen slik at folk skulle slippe å miste noe. Jeg tror det gjaldt for det som var sådd når oppgraderingen startet. Men er ikke helt sikker altså.

.

Jeg har 4 venner som ikke pleier farmen sin og der har avlingen stått råtnet helt siden jeg startet med FT. Men, det gjaldt kun under oppgraderingen, og nå råtner alt som før?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.