Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH fra 2006

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-09, 22:42   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OTH fra 2006

ville du kjøpt den? Er det blitt store forandringer på den vogna på tre år eller er den akkurat som før?

2800 med regntrekk og litt ekstrautstyr er det en god pris?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:45   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OTH fra 2006

Hvor mye er den brukt?

Jeg kjøpte en brukt OTH (tror det var en 2006-modell). Den var pent brukt da jeg kjøpte den våren 2008 (og da betalte jeg 3000). Vi har brukt den ganske mye, og den er ikke superpen lenger. Trekket blir jo slitt av en del bruk.

Gammel 02-08-09, 22:46   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde OTH i 2004 og den var utmerket, og ut fra det jeg har observert i gatene er det ikke rare utviklingen som har skjedd siden den tid. 2006-modellen er sikkert like OK som dagens modell.

Pris kan jeg ikke uttale meg om dessverre.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:50   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvor mye er den brukt?

Jeg kjøpte en brukt OTH (tror det var en 2006-modell). Den var pent brukt da jeg kjøpte den våren 2008 (og da betalte jeg 3000). Vi har brukt den ganske mye, og den er ikke superpen lenger. Trekket blir jo slitt av en del bruk.

Jeg kan se om jeg får lagt ut bilder av den, det er et lite hull i trekket visstnok men det vises ikke når man legger på bumperbar eller hva det var. Skal se om jeg får inn bilder jeg, men vil tro den er godt brukt.

Gammel 02-08-09, 22:51   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2009-modellen kan legges flatere enn de foregående modellene. Jeg har en 2005-modell og en 2008-modell (planen var å selge 2005-modellen, men det var dette med fastsittende finger), og det er kun minimale forskjeller på de to. Så en 2006-modell hadde jeg glatt kjøpt om den er pent brukt. Pris aner jeg ikke.

Gammel 02-08-09, 22:53   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes forresten ikke det er noen spesielt god pris, ikke hvis den er godt brukt.

Gammel 02-08-09, 22:55   #7
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2006 modell hadde jeg nok kjøpt hvis den var OK sånn ellers. På 2004 svinger vel ikke forhjulet? så da hadde jeg stått over.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:58   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det kom en stang over ved styret på 2006-modellen. (og at trekkene nå kan brukes på disse - koster ca 1500 på babyjungle for nytt trekk)

Jeg kjøpte 2005-modell for 1,5 år siden (altså tidlig i 2008) - Den var solbleika, men ellers er jeg helt kjempefornøyd med den. Har ikke vært noe kluss i det heletatt. Vi betalte 2000 for den. Da med regntrekk, myggnett og seat-insert. (Kjøpt her inne) Jeg vet ikke om det er ok pris eller ei, men vi føler iallefall at vi har fått deilig vogn for penga.

(det solbleika fiksa jeg forøvrig med sort tekstilfarge)

Gammel 02-08-09, 23:13   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville kjøpt min.
- fint trekk fra 2007
- ny handlekurv
- har lakka over noen riper i front

Så det kommer vel an på åssen den ser ut da. Kunne nok fått 3000 om vogna er velholdt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:16   #10
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

bilder

Gammel 02-08-09, 23:17   #11
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg ville kjøpt min.
- fint trekk fra 2007
- ny handlekurv
- har lakka over noen riper i front

Så det kommer vel an på åssen den ser ut da. Kunne nok fått 3000 om vogna er velholdt.

Hvor bor du? Jeg kjøper din jeg

Gammel 02-08-09, 23:26   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke noe rart det er hull der. Bumperbaren skal festes UNDER trekket ikke oppå slik som på bildet. Vi har aldri brukt bumperbar så det ville vært ganske stygt på vår vogn. Når pose skal inn og ut av vogna på vinteren, så vil man ikke ha noen bumperbar.

Som sagt betalte jeg 3000 for godt over et år siden for en meget pent brukt vogn (kjøpt her inne av Camomilla). Da fikk jeg med regntrekk, myggnetting og matchende OTH-stelleveske. Så jeg synes ikke akkurat at 2800 er et knalltilbud.

Gammel 02-08-09, 23:29   #13
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Roper litt på dronninga jeg da , har du en slik vogn du skal selge`? Bor du her på østlandet?

Gammel 02-08-09, 23:36   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja jeg bor på østlandet, men svaret mitt var mer i forhold til hvordan en 2006-modell kan være. Vi antar vi vil bruke vogna året som kommer også, men FP vil nok være det første stedet som får beskjed når den skal ut. Er brunt trekk, og jeg tar vare på ting.

Jeg synes forresten ikke det bør være hull i en vogn til 2800. Ville vel tatt maks 2000 for noe sånt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:45   #15
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Så dumt

Men over til mitt spørsmål da, ville dere leta videre eller tatt denne vogna? Evt pruta litt på prisen?

Gammel 02-08-09, 23:48   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Jeg hadde tatt den om jeg fikk prisen ned i 2000 kr, ellers leta videre.

Gammel 02-08-09, 23:55   #17
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde tatt den om jeg fikk prisen ned i 2000 kr, ellers leta videre.

Ok, takk for svar. Jeg få sende en mail å høre hva hun sier.

Gammel 02-08-09, 23:56   #18
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Eller burde jeg vente med pruting til jeg ser vogna live? Jeg skal møte henne i morgen eller på tirsdag da

Gammel 03-08-09, 00:02   #19
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde heller ikke villet betale så mye for en vogn med hull i trekket nei.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 00:25   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og når det først er kommet hyll, så blir det fort større synes jeg. *også fått hull på trekket, men det er det jeg som har laget da*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.