Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innredning av fjellhytte

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-09, 15:54   #21
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av fjellhytte

Jeg vil ha en del mørke møbler, ja. Slettvold har helt klart en (hytte)stil som passer meg godt. Som kontrast til hvitmalt panel og komplimentært til det sorte kjøkkenet, syns jeg at det gjør seg med litt tunge møbler på en fjellhytte og da blir det i stor grad enten furu(helvete) eller mørkbeisede møbler.

Mannen og jeg satt og så på møbler store deler av kvelden i går og vi fant mye vi likte. Spisestuemøblementet til Ru er typisk noe han kan tenke seg. Men det er veldig viktig for oss å ha spisestoler som er gode å sitte i fordi vi fort kan bli sittende ved spisebordet hele kvelden når vi er på fjellet. Da er pinnestoler og benker ikke løsningen.

Vi lurer litt på dette spisebordet, fra Living, med tilsvarende stoler fra Skeidar:

Vi har funnet denne familiekøyen i 150/90 (den skal i så fall males og vi må finne skuffer til å ha under den.)

Det blir Jensenseng på hovedsoverommet. Og vi skal måle om det er plass til to stk. av Hemnes dagseng på barnas rom. Siden rommet delvis har skråtak så er det ikke veldig praktisk å sette inn en køyeseng til dem.

Så nå må jeg finne stuebord og en god, mørkrød sofa.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.