|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Nupper i lakenetVi bruker jersay laken. Hvorfor blir det alltid masse nupper i lakenet på min siden men ikke mannens? Det også alltid på min side det går hull på lakene. Å ligge på nuppene er som å ligge på sand. Ikke godt. Det er ikke mange ganger et laken kan brukes før jeg må bytte det ut. Hvorfor bare på min side og ikke mannens?
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nupper i lakenetJeg har noen jersey-laken av billig kvalitet. Disse er fulle av nupper. De fra Høie har jeg brukt mye mer og er totalt nuppefrie. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Nupper i lakenetDu sover kanskje mer urolig? Hvis du bruker klær om natten kan jo de lage mer nupper enn det mannen sover i. Pysj med lycra, og undertøy med strikk er typisk sånt som lager nupper.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nupper i lakenetKan det være propellen din som lager nuppene, tro?
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Nupper i lakenetDu har nok mye stive hår på kroppen som lager nupper. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Nupper i lakenet
Jeg har Høie jerseylaken som er 15 år gamle og like fine, detsamme fra Turiform(de nye fra Turiform holder ikke, bare det gamle).
Dersom du vasker lakenene sammen med frottehåndklær eller microfiberkluter kan det også nuppe.
|
|
|
#8 |
|
superbruker
|
Sv: Nupper i lakenetJeg sover urolig om natten. Jeg vrir og vender meg hele tiden. Pysj bruker jeg ikke, er varm av meg. :avslører: Har ikke merket noen forskjell på kvaliteten. Alle merker nupper. Kanskje jeg bare er et nuppete menneske.
|
|
|
#9 |
|
En Som Trener
|
Sv: Nupper i lakenetDet er omvendt hos oss. Mannen svetter ofte utrolig mye om natten, jeg har tenkt at det kanskje kan være det som gjør det? Evt. noen stoffer i svetten?
|
![]() |
|
|