Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-09, 09:32   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Å fy. Spyr. :tenker på svigerfar:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 11:26   #2
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Mmmmm... Svigerfar.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:40   #3
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Mmmmm... Svigerfar.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:11   #4
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Å fy. Spyr. :tenker på svigerfar:

Hehe. Jeg så en blåfilm en gang i min sarte ungdom med gode gamle John Holmes. Var vel fra sent 70-tall. Settingen var at han kom som gjest til en familie med mor, far og to tenåringer. Endte opp med at han pulte dem alle....

Ikke bra for et sart guttesinn å bli eksponert for denslags perversiteter. Sikkert derfor jeg ble som jeg ble med tiden...haha

Sist redigert av Brutus_ : 06-08-09 kl 18:16.
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:25   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Hehe. Jeg så en blåfilm en gang i min sarte ungdom med gode gamle John Holmes. Var vel fra sent 70-tall. Settingen var at han kom som gjest til en familie med mor, far og to tenåringer. Endte opp med at han pulte dem alle....

Ikke bra for et sart guttesinn å bli eksponert for denslags perversiteter. Sikkert derfor jeg ble som jeg ble med tiden...haha

Fascinerende.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:37   #6
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Hehe, skal du skåre billig poeng? De var nok i ketegorien voksne alle som var med der. resiserer:

Gammel 06-08-09, 19:01   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Å, gudbedre for en nydelig tråd!

Litt skuffa siden jeg ligger an til å ende med overvekt av svigerdøtre og ikke unge, fyrrige svigersønner da. Men det får gå. Jeg kan leve gjennom andre jeg.

Tsk tsk, Smilefjes. Du er da en moderne kvinne og takler en svigerdatter vel så bra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 19:04   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tsk tsk, Smilefjes. Du er da en moderne kvinne og takler en svigerdatter vel så bra.

:snerpe:

Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 19:10   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er en jente. Hun skriver jo at hun vil at svigermor skal komme inn og ta henne på ferskenen.

Gammel 06-08-09, 20:52   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var nok i ketegorien voksne alle som var med der. resiserer:

Bortsett fra det sarte guttesinnet som så på, da.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 21:08   #11
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har han fortsatt ikke fått napp hos svigermor? Er hun prippen?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 21:17   #12
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

for en fantastisk tråd!

(bortsett fra den svigerfar-tanken )

Gammel 07-08-09, 08:05   #13
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Har han fortsatt ikke fått napp hos svigermor? Er hun prippen?

Kanskje han bør vurdere å bytte svigermor.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 11:30   #14
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Hjelpes, hvilket minner meg om en historie jeg hørte om min kollega. Han fikk det for seg at det var en god ide å komme inn i hytta med buksa på knea... Noe som forsåvidt hadde gått greit om han ikke hadde vært så full at han gikk i feil hytte og møtte på en dansk familie med barn som spiste middag

Emneord
dot dot dot, fantasi, fersken, frilynt, klassiker, svigermors drøm, svigerstønn, svigersønn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.