|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nakenforbud i TøyenbadetJeg er sikkert bare sånn småbarnsromantisk og klarer ikke helt å se for meg den store smittefaren fra en sånn vakker liten stump som akkurat har blitt klorbadet.
|
|
|
#24 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Nakenforbud i TøyenbadetJeg noterer meg at Tøyenbadet er et sted jeg ikke kan ta med meg min to-åring, som tar av seg badebuksa akkurat når hun selv måtte ønske det.
|
|
|
#25 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Nakenforbud i Tøyenbadet
Helt enig, men det er nok et fellesforbud for å ha likhet for loven, tenker jeg. Enten er det lov å være naken eller så er det det ikke. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
© All rights reserved
|
Synes du det er OK at en 2-åring står og tisser ved bassenget der du og barna dine skal bade? Der din egen 2-åring kryper/sitter/går? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nakenforbud i TøyenbadetNår det gjelder tissing og 2-3-åringer så er det nok forresten et poeng at de lettere setter i gang når de er nakne. Vi jobber med vår bleiefrie to-åring for å få ham til å skjønne at forbudet mot å "tisse i badevannet" også innbefatter å reise seg opp og tisse stående i badekaret.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nakenforbud i TøyenbadetGutta mine er ytterst sjeldent nakne utendørs. Noen ganger her hjemme som det er litt skjermet. Jeg er nokk litt påvirket av min egen oppvekst, men mannen min vil heller ikke at de skal løpet rundt nakne på offentlige badesteder. Han tenker mest på "peodene". Men at en liten 2-åring sitter naken stille på teppet sitt det er jo en helt annen sak. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|