Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH fra 2006

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-09, 00:53   #41
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OTH fra 2006

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Regntrekk er forresten standard når man kjøper vogna, så det ville jeg forventet at var med.

Er det virkelig? For hun som har den jeg nå skal kjøpe av sa at det hadde hun ikke, så regntrekk må jeg kjøpe til den. Å hun skal ha 3500 for den, å den er fra 2007.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 00:57   #42
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Er det virkelig? For hun som har den jeg nå skal kjøpe av sa at det hadde hun ikke, så regntrekk må jeg kjøpe til den. Å hun skal ha 3500 for den, å den er fra 2007.

http://www.barnashus.no/nettbutikk/d...ngel-vogn.html Koster 369 kr på barnas hus. Da kommer du opp i en pris på 3869 kr. Hvis den er pent brukt, synes jeg fremdeles det er en ok pris på ei to år gammel vogn. Ikke billig, men greit hvis den er pen.

Gammel 05-08-09, 00:57   #43
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å så stusser jeg litt på at jeg synst det bildet jeg har fått på mms avviker litt fra bildet hun har lagt ut på nett. Og så ser det heller ikke ut som det er sånn stang ved oppe ved vogna? Men nå skal jeg jo se vogna live før jeg kjøper den, så det blir jo ikke til at hun får lurt meg heller.

Blir bare en jævlig kjedelig bomtur helt til skøyen om vogna viser seg og ikke være i den stand hun sier..

Gammel 05-08-09, 00:59   #44
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

http://www.barnashus.no/nettbutikk/d...ngel-vogn.html Koster 369 kr på barnas hus. Da kommer du opp i en pris på 3869 kr. Hvis den er pent brukt, synes jeg fremdeles det er en ok pris på ei to år gammel vogn. Ikke billig, men greit hvis den er pen.

Ok, ja det er jo ikke så ille pris det egentlig. Men regntrekk må jeg uansett ha så det er en utgift jeg bare må ut med.

Gammel 05-08-09, 01:10   #45
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Å så stusser jeg litt på at jeg synst det bildet jeg har fått på mms avviker litt fra bildet hun har lagt ut på nett. Og så ser det heller ikke ut som det er sånn stang ved oppe ved vogna? Men nå skal jeg jo se vogna live før jeg kjøper den, så det blir jo ikke til at hun får lurt meg heller.

Blir bare en jævlig kjedelig bomtur helt til skøyen om vogna viser seg og ikke være i den stand hun sier..

Stang oppe ved vogna? Hvis du tenker på den stanga som synes når man har på baggen, blir den skjult av trekket på sportsvogndelen. Hvis det er en 2007-modell, er det nok på stell skal du se.

Gammel 05-08-09, 01:13   #46
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

ok da er den nok der ja.

Ja ja, er bare i morgen igjen å torsdag skal jeg jo dra så tidsnok tidsnok. Den er ifølge selger meget pent brukt, å kun brukt i 6 mnd så da er den nok veldig fin tenker jeg.

Gammel 05-08-09, 08:51   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stang? Bumperbar? Den koster også ca 300 tror jeg - men er nesten nødvendig om barna er små synes jeg iallefall.

Gammel 05-08-09, 16:24   #48
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Stang? Bumperbar? Den koster også ca 300 tror jeg - men er nesten nødvendig om barna er små synes jeg iallefall.

Ikke bumperbar nei. Minstemann er jo to allerede nå, så trenger strengt tatt ikke den stanga der, han går jo ut og inn som han vil av vogna okke som.

Gammel 06-08-09, 14:37   #49
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Nå er jeg lykkelig eier av OTH vogn fra 2007, meget pent brukt.

Gammel 06-08-09, 14:48   #50
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Supert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 22:03   #51
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Men det var lite luft i hjula, så jeg dro innoms sporten her jeg bor å fikk han til å fylle i for meg.

Er på besøk og der eksploderer dekket , han fyren har jo fylt hjula altfor fulle så samboeren til ei vennina av meg fikk tappa ut litt luft i de de to resterende dekkene så de ikke eksploderte ihvertfall.

Så nå må jeg ned til byen å høre om de kan selge meg en ny slange å sette i for meg da, så ennå en utgift ble det der. Verste er jo at han tok seg ikke betalt for å fylle lufta for meg så kan jo ikke gå tilbake å si noe på at han fylte for mye i dem heller, men men ikke noe å gjøre med, får bare komme meg til byen så tidlig som mulig i morra å håpe de kan hjelpe meg

Vogna er jeg super fornøyd med, lett og liten og trille. Prinsen ble jaggu litt forelska i vogna også å har trivdes godt oppi der den stunden vi brukte den før uhellet skjedde

Gammel 07-08-09, 00:13   #52
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi måtte bytte slange i et av dekkene i sommer, det kostet en hundrelapp ca.. Og de kan pumpes opp med vanlig sykkelpumpe!

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 00:18   #53
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Vi måtte bytte slange i et av dekkene i sommer, det kostet en hundrelapp ca.. Og de kan pumpes opp med vanlig sykkelpumpe!

Jeg har en pumpe i hus jeg da, men fikk den ikke på ventilen? er jo sånn stang inni som gjorde at jeg ikke klarte å få pumpa den opp hjemme tror jeg.
Hundre kroner for bytte av slange er jo ikke ille, er dette forresten noe de som regel alltid har inne på evt babyshop eller barnashus? Jeg tar med vogna og kjører den på 3 hjul når den skal trilles i morgen nemlig, eller så går hele dagen bort i reising frem og tilbake.....

Gammel 07-08-09, 00:19   #54
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jada, det har de nok. Det er en standard størrelse, og uansett fører jo begge de kjedene OTH. Sånn ellers så kjøpte jeg pumpe på SuperG i våres, og da hadde jeg med vogna så jeg fikk sjekka at det gikk.. Men det var nå en helt vanlig pumpe jeg kjøpte.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 00:27   #55
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jada, det har de nok. Det er en standard størrelse, og uansett fører jo begge de kjedene OTH. Sånn ellers så kjøpte jeg pumpe på SuperG i våres, og da hadde jeg med vogna så jeg fikk sjekka at det gikk.. Men det var nå en helt vanlig pumpe jeg kjøpte.

Ja når jeg så hvordan den så ut så trodde jeg pumpa jeg hadde. Men kan jo ta turen innom sporten ved siden av babyshop i morra å sjekke der da. Tror helt ærlig at der jeg var innom i dag så kunne de egntlig ikke så mye , for det første kom han med en pumpe til meg som ikke funka, å så pumpa han for meg noe som jo resulterte i hva det gjorde så skal ihvertfall ikke innom der å handle noe noen gang

Gammel 07-08-09, 13:00   #56
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ei pumpe med en dings på som kan tas av alt etter som. Passer dermed til ulike type åpninger på ventiler.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 13:07   #57
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Ok.Ja,nå ringte jeg babyshop i byen å de har slange inne og kan fikse det for meg i dag så da tar jeg med meg vogna ned til byen snart å får fikset det, samt at jeg tror jeg kjøper min egen pumpe ja

Gammel 07-08-09, 13:42   #58
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne pumpa fra biltema. 49 kroner. Den funker på dekkene iallefall.

Gammel 07-08-09, 21:06   #59
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Følger ikke pumpe med på alle OTH-/MB-vogner? Det gjorde det i alle fall på Swiften min.

Gammel 07-08-09, 21:16   #60
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Spørs, følger alt sånn med om du bare kjøper sportsdelen på en måte? Uansett da, en pumpe koster ikke all verden

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.