Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Popcorn

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva er ditt forhold til popcorn?
Hater styggskapen, kommer ikke i nærheten av meg. 2 1,12%
Er ikke begeistret, andre får gjerne spise det i nærheten av meg. 8 4,49%
Helt greit, spiser det innimellom. 100 56,18%
Liker det godt, spiser det ofte. 26 14,61%
Elsker popcorn! 42 23,60%
Deltakere: 178. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 15:17   #61
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Popcorn

Noe sier meg at det blir hjemmekino og popcorn i Drageheimen i kveld.

25 tommer, det får holde.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:22   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

25 tommer, det får holde.

Jaha? :samsonite:

Jeg har ellers et nøytralt forhold til popcorn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:23   #63
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Liker popcorn veldig godt, men spiser det veldig sjeldent.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:32   #64
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Nå er smørkrydderet kommet inn igjen hos filmkick

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:42   #65
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nå er smørkrydderet kommet inn igjen hos filmkick

De luktet nok at vi var desperate.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 16:49   #66
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg har popcornmaskin. Det er min andre, faktisk. Så ja, jeg elsker popcorn!
Allerhelst popcorn og potetgull med paprikasmak

Gammel 07-08-09, 17:11   #67
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje det på kino er godt, det ser ganske godt ut men det tror jeg nesten ikke jeg har smakt. Vanlig micropopcorn her hjemme er ikke godt. Jeg spiser det en og annen sjelden gang men klarer meg fint uten.

Gammel 07-08-09, 17:34   #68
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Liker det godt. Spiser det likevel ikke så ofte. (Muligens oftere nå som vi har fått i hus det jeg anser som en diger popcornmaskin, andre kaller det microbølgeovn....)

Gammel 07-08-09, 17:48   #69
Skvetten
Passiv

Standard

Varmt orwille redenbacker med smørsmak.
Bare så synd at det ikke står på dietten min.

Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 17:54   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Varmt orwille redenbacker med smørsmak.
Bare så synd at det ikke står på dietten min.

Jaa! Men jeg finner den aldri lenger (dessuten sier Inter at den ikke smaker godt lenger etter at de liksom skulle gjøre den sunnere), så jeg har gått over til en blå 3-pakning de selger på Ultra. Den smaker helt likt Orwilles, slik den smakte før hvertfall. :sikle: Husker ikke navnet nå da, men den er amerikansk den også.

Gammel 07-08-09, 17:57   #71
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jaa! Men jeg finner den aldri lenger (dessuten sier Inter at den ikke smaker godt lenger etter at de liksom skulle gjøre den sunnere), så jeg har gått over til en blå 3-pakning de selger på Ultra. Den smaker helt likt Orwilles, slik den smakte før hvertfall. :sikle: Husker ikke navnet nå da, men den er amerikansk den også.

Snadder, bare dumt at det ikke er Ultra her i Bergen. Så det må jeg ta når jeg får sullet meg nedover til dere. Skal snakke med Plutte i morra angående hundepass så det ordner seg i løpet av høsten tenker jeg.

Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 19:02   #72
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Helt greit med popcorn, hvis det ikke er potetgull i nærheten

Gammel 07-08-09, 19:32   #73
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er godt, men det er ganske sjelden jeg spiser det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 19:52   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker popcorn. Snuppa elsker det, og det er obligatorisk når vi er på kino med henne. Knerten liker det visst også.

Gammel 07-08-09, 19:57   #75
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Popcorn er godt, men det er sjelden jeg kommer på å lage det. En diger bøtte med popcorn, som de selger i kiosken på kinoen, hadde jeg aldri klart å spise opp.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:02   #76
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg har en hinsides aversjon mot poppet mais. Jeg fikser ikke lukta og får isoporgrøssninger på ryggen når jeg hører at folk gnafser det i seg. Det kan potensielt ødelegge en kinoforestilling for meg om jeg sitter omgitt av pocornetende kingjengere.

Jeg skjønner virkelig ikke greia.

Hva er ditt forhold til popcorn?

:soulmates:
Popkorn smaker som gammel papp, og cheddar-greiene lukter rumpe!

Gammel 07-08-09, 20:15   #77
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smørpulver? Jeg smelter smør og heller over, og salter det litt. Da er popcorn passelig godt. Aller best akkompagnert av melkesjokolade eller stratos.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:19   #78
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

LilleBulla - jeg visste jeg ikke var alene i verden

Gammel 07-08-09, 20:20   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Popkorn smaker som gammel papp, og cheddar-greiene lukter rumpe!

Jeg elsker ting som lukter rumpe og tåfis. Parmesan. :sikle:

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Smørpulver? Jeg smelter smør og heller over, og salter det litt. Da er popcorn passelig godt. Aller best akkompagnert av melkesjokolade eller stratos.

Det er bedre med smørpulver, synes jeg. Det blir ikke det samme med smeltet smør, det blir vått og klissete og ekkelt, og smaker ikke like godt. Men smak og behag altså.

Gammel 10-08-09, 16:44   #80
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Popcorn og rødvin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.