Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tiltak til å få opp humøret

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 21:22   #21
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tiltak til å få opp humøret

Bryllup om 14 dager.

Vært ute å løpt, og fått fresa litt av meg, når jeg kom hjem hadde mannen skuret kjøkken, hehe.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 21:30   #22
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Champagne og sushi pleier å hjelpe her i huset.

Sammen? Det har jeg aldri prøvd. Sushi med vann funket også, litt tidligere i dag.

Trixie - jeg pleier å sette på musikk jeg liker godt. Musikk jeg forbinder med gode opplevelser. Eller jeg finner frem en god serie på TV som jeg liker. Jeg har ennå ikke klart å holde meg alvorlig gjennom hele AFV.

Gammel 07-08-09, 21:36   #23
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Trening, shopping, vin, sex og barnefri.

For en fin liste! Jeg vil alt det der! (...med hovedvekt på de fire siste punktene, må jeg innrømme. )

Gammel 08-08-09, 00:01   #24
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du trenger å sove.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 00:39   #25
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Øve på søknaden om tilskudd fra Ministry of silly walks?

(Kilde: youtube.com)

Gammel 08-08-09, 00:54   #26
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trening først, så aromaterapi luksusbehandling hos hudpleier (si du skal gifte deg). Gjør noe du liker å drive med, om det er se film, lese bok, eller spise shushi og drikke champagne (eller hvitvin) spiller ingen rolle, bare det er noe du trives med. Erfaringsmessig blir jeg glad av å drive med det jeg liker.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 13:04   #27
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det hjalp utover natta, jeg våknet iallefall til bedre humør.
Vi har vært u byen, jeg har vært hos hudpleier, susa rundt bare.
Nå sover minsten mens mannen og jeg har spist rolig lunsj sammen, og snart, skal jeg dra å prøve brudekjolen min, og undertøy og slør og sånt.

Kansje den lange sur trenden har snudd?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.