|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hertuginne
|
Sv: Størrelse Odd Molly
Jeg er heller ikke brystfager, men da jeg hadde på meg en OM-topp fikk jeg spørsmål om jeg hadde lagt inn silikon, for de så så store ut.
|
|
|
#22 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Odd er ordet, ja.
|
|
|
#24 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne var utrolig fin! Kan man bruke en langermet topp under denne? Hvit? Har veldig lyst på denne, men når høsten kommer så er jeg en frossenpinn og da blir korte ermer fort for kaldt for meg
|
|
|
#25 |
|
*_*
|
Det finnes korsett/body med bh cuper som er lave i ryggen og stroppeløse. Fås på ekslusive undertøysbutikker, perfekt for sånne anledninger.
|
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Hm, dette med BH-størrelser er så merkelig, synes jeg! Jeg måler også 70 rundt ryggen, og bruker 34-36 i klær på overkroppen. I BH-er fra Lindex, H&M etc. kan jeg like ofte bruke 75 som 70 (men mistenker at de dyre butikkene ville skvist meg inn i 60 eller noe
|
|
|
|
#27 |
|
Skal rømme
|
Ja, og tenk så fine pupper du ville fått!
|
|
|
#28 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse Odd MollyBlusen var nydelig. Jeg synes klærne er litt ulike i str. Stort sett bruker jeg str 2, men må av og til ha 3. Bruker vanligvis 40. (men også 38 og 42) |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse Odd MollyVille bare si at jeg bruker str 36-38 i klær og 75-80 B i bh. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Haha - jeg prøver å se for meg deg med 80 i omkrets. Det kan da umulig ha passet? Jeg bruker 80 i omkrets. Og den ufattelig imonerende cupsizen B skulle vel da gjøre meg perfekt bygget for Odd Molly, men det er ikke noe jeg tror ville passet dårligere på meg, egentlig.
Neida - de har BH'er som funker på sånt nå. Ordentlig undertøysforretning - enig med resten. |
|
|
|
#32 |
|
Gangster girl
Nei gudbedre, jeg vet da hva som passer. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Skal rømme
|
Ja, det er de. Jeg brukte 80B/C før. Min mor jobber på Cubus (som altså har mye undertøy og har fått opplæring og skulle kunne tilpasse bher), og hun mente den passet bra til meg. Så var jeg innom en undertøysforretning, der ble jeg målt til 70E og fant bher i den størrelsen som passer mye bedre. Jeg fikk da puppene inn i 80B også. Men istedet for at bh i 80B lå utenpå og på en måte presset puppene inntil kroppen, løfter bh i 70E de opp og støtter de der. Det gjør også at en blir smalere om livet og gir en mye finere silhuett.
|
|
|
#34 |
|
Gangster girl
Sv: Størrelse Odd MollyMen altså, de måler da kun med et lik målebånd som du har hjemme! Trenger vel ikke være rakettforsker for å kunne måle pupper! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sviiisj!!
|
Tydeligvis. :bedreviter:
|
|
|
#36 |
|
Gal kattedame
|
Det er det, jentene på Change i byen er helt supre ! Hilsen venninna som er ex- 75G
|
|
|
#37 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Vel, det trodde jeg også.
|
|
|
|
#38 |
|
Gangster girl
Sv: Størrelse Odd MollyNeste uke skal jeg tasse ned til byen å måle pupper, sjekke opp dette greine her jeg altså. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Skal rømme
|
Bra! Så kan du om ikke annet hovere med dine proft målte 80B når du kommer tilbake.
|
![]() |
|
|