|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MadonnakonsertSynes ikke hun sutret altså, lyden ble heller ikke borte. Den forsvant med vinden som satte inn før regnet pøste ned, ikke uvanlig det ass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madonnakonsert
Sist jeg var på Valle var Metallica på scenen, og det var mer enn én gang på tirsdag at jeg tenkte den tanken, ja. Så du er absolutt ikke alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: MadonnakonsertKan du love at han ikke sutrer, at han synger rent og ikke lar meg vente en ekstra time i pissregnet? I tilfelle, be my guest.
![]() |
#106 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MadonnakonsertSist gang jeg var på Metallica gikk strømmen, da sutra gutta type litt. De var forsinket med noen kvarter også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
Jeg tror jeg kan garanterer rimelig greit at Metallica hadde hatt en annen publikumstilnærming. De er kanskje sutrekopper, men ikke på scenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Hvor: Akershus
Jeg er heeeeeeelt enig!
![]() |
#110 |
Hvor: Akershus
Nei, det er helt riktig å ønske det!!
![]() |
#111 |
anglofil
![]() Sv: MadonnakonsertBare til info, kommentar til konserten og ikke minst Valle Hovin. Veldig enig i det hun sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Sv: MadonnakonsertJeg kjenner at jeg tenker litt "bullshit", samme hvordan arenaen hadde vært hadde det vært like forbanna lyst. Skal man bygge en innendørsarena som tar 50.000, altså? Hva skal man bruke den til ellers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
anglofil
![]() Sv: MadonnakonsertJeg synes ikke det er for mye å forlange at vi burde ha hatt en stadium i Oslo på nivå med Ullevi. Gøteborg har i underkant av halv mill innbyggere, ja IFK er et enormt stort lag men lell, det er sørgelig vi ikke har noe ala Ullevi ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Sv: MadonnakonsertVi får nå se hva det nye stadionet til Vålerenga får å by på? Men lyset er vanskelig å slå av, altså. At Madonna trenger lysshow for å ta fokus fra dårlige prestasjoner er hennes problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
anglofil
![]() Sv: MadonnakonsertFor all del, jeg prøver ikke å forsvare Madonna på noen som helst måte men sier bare jeg kunne ønske vi kunne ha noe som liknet på den type stadion Ullevi er. Men som du sier, vi får jo kanskje en mindre og mer modest utgave etterhvert, det blir sikkert kjempebra. Nå er vel Ullevi også ganske unik for hele Norden og er den ikke? Etter det jeg forstod var det kun Ullevi som U2's The Claw kunne settes opp i ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: MadonnakonsertDulter på Lisa; jeg svever på en U2 sky nå. Det var konserten sin det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MadonnakonsertJeg var kledd i høye gummistøvler og Helly Hansen regnfrakk, så jeg følte meg godt utstyrt i forhold til været. Allikevel var det så og si umulig å ikke bli våt. Var litt skuffet over konserten dessverre, vi var 9 stykker i mitt følge og jeg tror alle sammen følte det samme.
![]() |
#119 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|