|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Kanskje det er håp for meg også? Er det en "pløse" bak snøringen på IJ støvlene, eller blir buksa synlig bak snøringen om man må en del ut? Sikkert dumt spm, men har aldri sett nøye på dem, har alltid tenkt at de kan jeg ikke ha uansett pga de tykke leggene.
|
|
|
#23 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har også de øverste Vikingstøvlene. De er ganske trange. Jeg er 38,5 cm på det tykkeste (målte nå), og jeg synes de er trange med bukse nedi. Snøringene er bare til pynt, ja. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?De må ha vært strammet inn før jeg prøvde dem. Jeg avskrev dem helt etter det, men skjønner nå at det kanskje kan være noe for meg. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?
Ah, ok... Jeg har forsåvidt motsatt problem, og får ikke strammet dem nok. Og jeg opplever dem som videre enn vanlige gummistøvler.
|
|
|
|
#27 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?
Mine er 38 på det tykkeste. Tipper I.J vil passe om de var litt tykkere også. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har klart å ødelegge mine IJ-støvler. Mulig det var en svakhet i de øverste "snørehempene", men de slet seg altså. Har fotballegger, men har ikke truet de nedi for trange støvler. Skikkelig surt, rett og slett.
|
|
|
#29 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har tykk legg og fikk problemer med de høyeste IJ støvlene, men det har jo kommet noen som er midt i mellom de lave og de høye! Perfekt for meg. |
|
|
|
![]() |
|
|