|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Høres bra ut. Er spent på hvordan det blir på vår SFO. Kjenner jeg er litt skeptisk allerede pga. mangelen på informasjon, men det er sikkert en fin plass. Vi bor jo uansett 5 minutters spasertur fra skolen og SFO så glemmer jeg noe løper jeg bare hjem og henter det.
|
|
|
#22 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?
Jeg mener å huske fra ifjor at vi fikk masse informasjon i form av skriv fra skole og sfo og informasjonsmøte før sommeren. Det er tydeligvis store forskjeller fra sfo til sfo, kommune til kommune.
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Matboks og drikkeflaske. Og pokemonkort *sukk*. Samt ekstra turtøy hvis de skal på tur og det er gitt beskjed om at sånt trengs.
|
|
|
#26 |
|
superbruker
|
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Hun har mat og drikke til et måltid. På plassen henger regntøy og en bag med skiftetøy. Den inneholder bukser, t-shirt, genser, shorts, kjole, truse, strømper, badedrakt og håndkle.
|
|
|
#27 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Fikk beskjed da jeg leverte i morges, at mat er inkludert (frokost blir det vel, vet ikke om de får mat senere?) på SFOen her, så hun trenger bare matpakke til lunsjen på skolen (og på SFO denne uka).
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Skole og SFO er på samme sted. I hylla hans ligger alt som trengs av skifteklær, evt. solkrem og ekstra støvler. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?I sekken hadde hun i dag mat til tre måltider og en flaske med saft. Ellers har hun hatt med seg en frukt en del dager. Hun har ellers på plassen sin: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Mat og drikke. En pose med skift som skal legges i hylla, samt regntøy. Jeg har glemt inneskoene, kom jeg på nå...
|
|
|
|
#31 |
|
flisespikker
|
Vi glemte at Poden ikke har innesko - tøflene fra i fjor var blitt for små, så dem kvittet vi oss med i vår. Planen var å kjøpe nye i sommerferien, men plutselig var visst ferien slutt. Vel, sandaler fungerer like bra, jeg så at mange av de andre også løp rundt i gangene i sandaler. I det minste silregnet det i morges, så det var ingen sjanse til å glemme å ta med regntøy.
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Sandaler er jo supre innesko! Mye bedre for foten enn svette tøfler, - i hvert fall for min gutt som svetter på føttene...
|
|
|
#33 |
|
flisespikker
|
Poden har hamburger med til den første matpausen - det vil si grovt hamburgerbrød med en karbonade, noen osteskiver, ketchup og sylteagurk. Dette hadde han hver dag fra påske og frem til sommerferien, og han er fortsatt voldsomt begeistret for påfunnet.
|
|
|
#34 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?Sekken ble til slutt pakket med matpakke, frukt, yogurt, en leke, regntøy, støvler, innesko og et ekstra skift. Glemte ekstra sokker, noe jeg tror kan være like nødvendig på skolen som i barnehagen. Uansett, kortdag i dag, skal huske det i morgen! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#36 |
|
flisespikker
|
Deilig å slippe å tenke om morgenen, da.
|
|
|
#37 |
|
maler
|
Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?KJekt med barn som liker variert mat ja. Hos oss varierer det mellom knekkebrød med brunost, rundstykke med brunost og til nød brødskive med brunost. Og så sunt som brunost er liksom.
|
|
|
#38 |
|
Men først, kaffe!
Det er gutten sin, det er helt slik hjernen min prosesserer om morgenen. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Minus sitterunderlag, og inneskoene er i sekken.
|
![]() |
|
|