Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 14:05   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjenner du ingen som kan klippe deg da? Så lenge du har langt hår, så er det jo greit at andre enn en frisør klipper tenker jeg. (hadde du bodd nærmere kunne jeg gladelig klipt deg iallefall.....)

Tanten min er faktisk frisør men har ikke jobbet som det på mange år. Hun hater imidlertid å klippe, så jeg tør ikke spørre henne. Nei jeg kjenner vel ingen som kan klippe meg, men jeg kan jo se etter sånne lærlingklipp-greier som frisørene av og til reklamerer for.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ikke bare at jeg fikk stålull, jeg har mistet så mye hår at jeg sikkert kunne fylle en søppelpose. Jaja, det er aberet med å gå ned i vekt

Hehe jeg også, men det stabiliserte seg etter en stund, nå mister jeg lite.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.