Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vind

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 18:14   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vind

Til fritidsbruk og jobb (ute).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 18:15   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vind

Du kan kjøpe en typ goretexjakke og ha en fleece under.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 18:18   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg . Men må selge den for jeg er for feit.

Gammel 10-08-09, 18:38   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Hva slags størrelse er du da?

Jeg er veldig fornøyd med Bergans dermizac med fleece/ull under. I str Xl passer den til str 46 med store bryst. Ellers så har du jo softshell, siden du skriver litt regn? De er myke og behagelige, og litt varme også.

Gammel 10-08-09, 18:39   #5
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Bergans Breheimen, damemodellen. Kjempevarm gore tex. Eller ikke gore tex, men dermizax. Går for det samme.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 18:41   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har softshell og bergans skalljakke. Jeg har fleece. Jeg har xl og trenger å ha noe varmt under, men da ser jakka stappa ut. Jeg har små pupper, bruker str 44-46, men har stor mage og bred rygg. Jeg vil ha jakke med fôr! :hør hva jeg ber om da:

Softshell tåler for lite vann.

Gammel 10-08-09, 18:43   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har denne, men den er altså for liten.

Gammel 10-08-09, 19:50   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se på skogstad sine. Jeg hadde en damemodell i fjor, men jeg ser mange damer gå rundt i unisexmodellene som er bredere i ryggen og litt lengre. De er foret og rimelig vanntette. Rimelig som i ikke den beste goretexjakka jeg har hatt, men den fungerer.

Gammel 10-08-09, 19:59   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk meg en fin skalljakke fra Stormberg Outlet her i forrige uke! De er litt store i størrelsen, og kvinnelige former får plass.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:03   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg fikk meg en fin skalljakke fra Stormberg Outlet her i forrige uke! De er litt store i størrelsen, og kvinnelige former får plass.

Jeg kjøpte meg også en skalljakke derifra. Den var satt ned over tusen kroner, så prisen ble slettes ikke verst.

Btw så er jeg godt fornøyd med softshellen fra Stormberg også. Har brukt mine i kraftig regn flere ganger, men ikke blitt våt.

Gammel 10-08-09, 21:23   #11
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å ha slitt ut den jeg hadde kjøpte jeg i forfjor ny vinterjakke fra o'neill. Ikke for tykk slik at jeg ser ut som en stor høyball, har god bevegelighet, puster og er varm. Jeg har både goretex og skalljakker og det meste, men oneillen min er vinterjakken min. Vet ikke hvordan den er i større størrelser, jeg bruker medium.

Gammel 10-08-09, 22:05   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør du kanskje gå for unisex/herremodell da?
Damemodellene er jo ofte litt innsvinget i midjen.

Noe sånt?
http://www.intersport.no/Misc/Produc...d=222237(BC_2)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 22:35   #13
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte meg lang dunjakke ( :dukker: ) fra Tommy Hilfiger ( :dukker igjen: ) i vinter, og det er banna bein det beste kjøpet jeg har gjort på lenge. Tynn og lett, men utrolig varm og god til en frysepinn som meg. Passer ikke på skau- eller skitur, da, men til jobb og utebruk generelt er den perfekt. Finner ikke bilde på nett dessverre.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 23:11   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har denne, men den er altså for liten.

Den var kjempefin, si ifra om du skal selge den da !

Gammel 11-08-09, 09:26   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Susse: du er nr 3 på lista som har spurt nå. Ja, vurderer å selge, men det er bare magen som er for stor så jeg har jo liksom et ønske om å krympe den litt til den størreelsen den hadde da denne jakken ble kjøpt for to år siden.

Gammel 11-08-09, 18:16   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt meg ny jakke. Skogstad skalljakke, Eva. Den var på tilbud og jeg kjøpte str 46... ¨Da får jeg under litt varme klær.

Det blir nok en salgstråd på Dynamicen. Hva er realistisk å ta for den? Et søk der at den ligger rundt 3000,- http://www.mxsport.no/medlemmer/nord..._dynamic_jakke

1500?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.