Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merking av klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 20:52   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merking av klær

Merker jakker, dresser, luer og votter. Sko og støvler. Alt slikt som det lett kan bli litt rot med i garderobene og som koster endel. Vanlig innetøy og skiftetøy har jeg sluttet å merke. Snuppa er veldig flinkt til å holde orden på klærne sine, aldri opplevd at noe har blitt liggende å slenge ett eller annet sted i barnehagen.......

Har mistet to plagg i barnehagen, en nesten ny Regnbueull bukse og en ullsokk. Begge deler var merket, men borte var de og ble de . Kan ikke huske vi mistet noe i barnehagen til storesøster.....

Jeg bruker klistrelapper som jeg klistrer på merkelapp innvendig og/eller i nakken på jakke/dress. De holder seg veldig bra, og detter de av etter en stund, klistrer jeg bare på en ny.
Sluttet å stryke da jeg smeltet et bittelite hull innvendig i reimatecdressen. Enda så forsiktig jeg var, klarte strykejernet tydeligvis å komme borti stoffet allikevel . Dessuten er det sååå mye enklere å klistre enn å dra fram strykebrett osv......

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.