|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Catering-tips for tapas i Oslo?Jeg er med og arrangerer et større selskap, og for en gangs skyld har jeg ikke påtatt meg å lage all maten selv.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Jeg mener at naboen fikk tapas fra Morten i fjor.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?http://delicatessen.no/ er bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?
Signerer på Elvebredden Catering!
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Har brukt Hotel Havanna i flere år nå, både jobb og privat. Litt dyre men veldig god mat. Hver gang vi prøver noen andre blir vi liksom ikke riktig så fornøyde så vi ender alltid opp med Havanna igjen .....
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?1001 Mat
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Noen bestemte ting som er ekstra gode fra disse stedene dere anbefaler? Vi kommer til å lage litt selv, men hovedvekten blir bestilt.
Arrangementet er på Tåsen, så Oslo by er fint.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 11-08-09 kl 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Jeg var veldig fornøyd med Stunt Squad, i alle fall, selv om det ikke var alt der jeg kunne spise (pga cøliaki), men det sies at spear-ribsen var god. Personlig er jeg ikke så glad i lamme-kjøttboller, men gjestene mente at de også var gode. I tillegg var det scampi, og brød og aioli og diverse. Alt var nok ikke tradisjonell spansk tapas, kanskje litt internasjonalt tilsnitt. De holder til på Vålerenga, og man kan enten få maten tilkjørt, eller hente den selv.
![]() |
#12 |
villende
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Jeg har fått anbefalt Go Cajun. Tidligere pleide jeg å anbefale 1001mat, fordi jeg har vært veldig fornøyd med dem, men de to siste jeg anbefalte til var skrekkelig misfornøyde, da kvaliteten på maten visstnok har blitt ganske mye dårligere i det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Vi bestilte fra Elvebredden Catering til bryllupet vårt. Det var veldig god mat. Dog er det tre år siden, men det ser ut til at jeg ikke er den eneste til å anbefale dem.
![]() |
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
De har hvertfall veldig god og autentisk tapas i restauranten sin, så jeg regner med at cateringen er god også!
Enig! Vi bruker dem mye på jobben. Også slipper man å få vanlige koldtbord-ingredienser som "liksom" skal være tapas slik jeg har opplevd veldig mange andre steder.
![]() |
#16 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Jeg har arrangert fester med tapas fra Go Cajun fire ganger de siste 5 årene og det har vært bra det altså. Men jeg tviler ikke på at det er andre som er like bra eller bedre. Men som sagt, kan anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Elvebredden her også (bestilt 2 ganger derfra i år). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Etter mange år med tvilsomme måltider på jobb, begynte vi å glede oss til å spise da vi fikk tapas fra Foodoccation.
![]() |
#19 |
Audacious
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Så bra at du kom med en anbefaling i denne tråden, Emilio, nå har det sittet et selskap på Tåsen og ventet på maten siden høsten 2009!
![]() |
#20 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Catering-tips for tapas i Oslo?Korleis går det med selskapet ditt, Acsa? Dei har kanskje blitt svoltne igjen etter åtte år?
![]() |
![]() |
|
|