Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Cinque Terre

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-09, 22:54   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Cinque Terre

Noen som har vært der?

Gammel 02-08-09, 23:31   #2
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Sv: Cinque Terre

Jepp! Nydelig!

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:34   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er oppe i hjørnet i Italia? Over Elba, mot Frankrike? I så fall har jeg kjørt tog gjennom der og stoppet et par steder. Vakkert.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:50   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Å, ja! Det er nydelig, ikke vakrere enn Amalfikysten, men veldig verdt å få med seg. I Manarola spiste jeg for mange, mange år siden pesto for første gang, smaksopplevelsen sitter fortsatt i.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 01:11   #5
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Å, ja! Det er nydelig, ikke vakrere enn Amalfikysten, men veldig verdt å få med seg. I Manarola spiste jeg for mange, mange år siden pesto for første gang, smaksopplevelsen sitter fortsatt i.

Hadde du heller reist til Amalfi?

Gammel 03-08-09, 01:12   #6
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

Jepp! Nydelig!

Noen tips på hva man "må" få med seg ? Hoteller?

Gammel 03-08-09, 01:21   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hadde du heller reist til Amalfi?

Ja, jeg hadde det. Er mye mer å oppleve der, selv om du jo kan ta turer fra området rundt CT også.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 12:00   #8
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Noen tips på hva man "må" få med seg ? Hoteller?

Vi tok også tog, og tok noen småturer av og på.
Bodde i Pisa, nede ved de nydelige strendene litt utenfor byen.
Mange små BB der!

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:21   #9
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Ååå...Fantastiske byer! Mitt beste tips er bare å gå rundt og SE. Det er lenge siden vi var der, men synes å huske at vi gikk langt for å nå den ene byen ( i alle fall været tatt i betraktning), så det er greit ikke å ha høye hæler, for å si det sånn... Det begynte å regne kraftig og alt ble bare gjørme på et sted vi passerte, men det ødela ikke opplevelsen likevel. Kos deg masse (og ta med kamera)!

PS: stopper toget i alle byene? Synes å huske at det ikke gjorde det og at det var derfor vi gikk mellom noen av byene, men mulig det var bare fordi å ta beina til fatt var en anbefaling fra en fyr).

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:26   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Cinque Terre!

Jeg holder med anbefalingen til fyren til Rabarbra: GÅ mellom byene! Gå Kjærlighetsstien!

Gammel 11-08-09, 21:17   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Det er dessverre blitt litt for mange turister der, som saa mange andre steder i Italia. Jeg har vaert der to ganger, en gang da jeg studerte for ca. 20 aar siden. Da gikk vi turen mellom byene og det var nydelig. Saa var jeg tilbake for ca. 10 aar siden (tiden flyr, ja), og allerede da var jeg skuffet ift. de minnene jeg hadde fra turen för.

Men for all del; Verdt aa se likevel.

Amalfi har jeg ogsaa vaert. Enda mer turister og like nydelig.

For tips om hoteller, sverger jeg til www.tripadvisor.com

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 21:19   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres veldig fint ut der syns jeg. Men er det skummelt på de veiene hvis man har høydeskrekk?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 23:14   #13
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det høres veldig fint ut der syns jeg. Men er det skummelt på de veiene hvis man har høydeskrekk?

Nei. Jeg har ogsaa höydeskrekk, og det var ingenting aa vaere redd for, synes jeg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.