Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Store damer bruker ikke korsett

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 15:10   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store damer bruker ikke korsett

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Korsetter i alle mulige størrelser (og spesielt for de litt mer formfulle) finnes i mer, skal vi si, erotisk innrettede butikker. Og da scorer du nok brukbart med voksenpoeng hos gubben også.

:vet det fordi en viss fisk ba meg kjøpe et par sett til ham, fordi han ikke turde selv:

Men jeg stemmer i med røkla: Siden når ble 80D "store damer" ??

Gudbedre, jeg hadde blitt sinna altså.
Jeg er 80D, og vil ikke påstå jeg er spesielt stor.
(Vel, akkurat nå er jeg jo det, men det er forbigående. )

Gammel 13-08-09, 15:20   #22
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kva var det den butikken heitte, sa du? :klar for shopping:

Gammel 13-08-09, 15:29   #23
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blondie: Prøv Change på Herkules, eller OW Gundersen eller Else Maries i Skien Sentrum. Jeg kjøpte korsett på EM før bryllup i fjor, og jeg er ikke liten hverken her eller der

Gammel 13-08-09, 15:43   #24
Rory
Aktiv

Medlem siden: Jul 2009
Rory er litt kul
Standard

Herlighet!
Selv sitter jeg her å er 80A-
Jeg er rimelig tynn 63 kg på 170 cm.

Så de kan ikke komme her å si at 80 er stort!
De burde skamme seg!

Gammel 13-08-09, 16:42   #25
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

80D er stort? Javel. Hilsen 80DD.

Jeg hadde nok gitt henne en overhaling. Evt sendt en mail til ledelsen.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:44   #26
Skvetten
Passiv

Standard

80D er ikke mye stort altså. Møkkakjerring!

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:46   #27
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

80D er ikke mye stort altså.

Men om så var, så hadde likevel uttalelsen vært like teit.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:03   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

80D er ikke stor og hun er inkompetent og helt uten vanlig folkeskikk.

Faktisk så kan jeg, med min korte "frodige" overkropp, ikke bruke korsett - spilene slår seg i alle mulige merkelige buer etter ca. 10 min, og det ser ikke ut.

Gammel 13-08-09, 17:05   #29
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:vet det fordi en viss fisk ba meg kjøpe et par sett til ham, fordi han ikke turde selv:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:26   #30
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men om så var, så hadde likevel uttalelsen vært like teit.

Ja, kjære vene. Det å få seg til å si noe så teit vitner om dårlig dannelse rett og slett.

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:46   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må jo være en hval jeg da med 85G..... Makan!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:46   #32
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:47   #33
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg må jo være en hval jeg da med 85G..... Makan!

Pøsj, det er vakkert med former. Den teite damen i den butikken ingen bør handle i bør stikke å vaske munnen sin!

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:47   #34
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha, løgn – alle vet at jeg kjøper mine på eBay!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:49   #35
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har mistet troa på Triumph etter å ha spurt etter BH i 65E og blitt møtt med et stort spørsmålstegn.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:50   #36
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 13-08-09, 19:12   #37
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

80D er SNERTENT! Dumme butikkdame!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 19:20   #38
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Men det er faktisk vanskelig å finne korsett (i anstendige butikker) hvis man er over C-cup. Jeg måtte ta til takke med en som var en cup for liten da jeg skulle være fin i bryllupet mitt. Og da var jeg mellom anna innom LaLina i Bogstadveien.

Gammel 13-08-09, 19:40   #39
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

80D er ikke stor og hun er inkompetent og helt uten vanlig folkeskikk.

Faktisk så kan jeg, med min korte "frodige" overkropp, ikke bruke korsett - spilene slår seg i alle mulige merkelige buer etter ca. 10 min, og det ser ikke ut.

De krøller seg på meg også fordi jeg har sånn mage som ikke er stram. Men det er bare å pelle dem ut rett og slett. Den sitter akkurat like fint uten som regel.

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 19:54   #40
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg giftet meg for snart 5 år siden måtte jeg lete leeeeeenge for å få tak i et blondekorsett i 80D, men fikk da beskjed om at denne størrelsen var en av de mest populære og dermed oftest utsolgt.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.