Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trenger cafètips i Oslo

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 21:11   #1
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger cafètips i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Der er det genialt, den lekekroken da.

Det er ekstremt barnevennlig, det skal de ha. Men de gangene jeg har vært der har det vært utrolig ståkete, mye støy og unger som løper hit og dit. Sånn sett ikke stedet jeg ville valgt for en markering av bryllupsdag, akkurat.

Gammel 13-08-09, 21:14   #2
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger cafètips i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Det er ekstremt barnevennlig, det skal de ha. Men de gangene jeg har vært der har det vært utrolig ståkete, mye støy og unger som løper hit og dit. Sånn sett ikke stedet jeg ville valgt for en markering av bryllupsdag, akkurat.

Helt enig. Og med en liten baby og et litt stort barn kan man begi seg til steder som ikke er superbarnevennlige. Har man en på 6 mnd og en på 18 mnd er peppes eneste alternativ, hvetfall for oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.