Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har slike MBT?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-09, 13:17   #1
Left
Passiv

Standard

Noen som har slike MBT?

Modellen heter MBT Changa eller noe sånt, og de så jo litt finere ut enn de joggeskomodellene man får kjøpt.

Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 13:41   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har slike MBT?

Jeg har vurdert.

Har hørt at det kan være litt uvant og ekkelt i starten, men når man blir vant til det skal det visst være bra for rygg og alt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 16:58   #3
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg har også siklet på disse. "Svaien" på denne er ikke så stor som de klassiske modellene, så de blir ikke så uvante tror jeg (har bare prøvd i butikk).

Gammel 08-08-09, 17:14   #4
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg har slike i vernesko, om det kunne hjelpe deg.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 17:24   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke de der, men jeg har et par joggesko jeg kjøpte for fire år siden. Gode å gå i.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 17:41   #6
Left
Passiv

Standard

Jeg har MBT Kisumu sandaler, så er vél bevandret på det området, og har aldri hatt bedre arbeidssko, så jeg lurte egentlig bare på om de var like svaie som de andre. Og om de var så fine som de så ut. Det finnes en annen modell også, som er røde og grå - noen som har testet de da?

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 23:56   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er egentlig MBT i str? Store, små, vanlige?
Vurderer å bestille fra USA -litt kjipt om de ikke passer....

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 00:38   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg synes ikke de er små i hvert fall. Jeg har str. 39 2/3 og de er perfekte til meg som oftest bruker 40, av og til 39.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 00:40   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hjelper det med MBT? Får man fastere rompe?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 01:06   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men hjelper det med MBT? Får man fastere rompe?

Nei det kan jeg ikke si jeg har merket et dugg til, men de er supre for oss som vanligvis får vondt i ryggen av å stå og gå lenge.
Jeg jobber som sykepleier, på en svært travel avdeling, og jeg har ikke hatt vondt i ryggen på tross av at jeg sikkert går flere kilometer hver dag. De hjelper nok litt på leggmuskulaturen tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 15:42   #11
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg skal kjøpe disse har jeg nå bestemt. Har sett litt på Ebay, men vet ikke om det lønner seg eller ikke? Eller jo det gjør vel det kanskje når de koster en tusenlapp der borte??? De koster 2200 her og har bare en farge på ebay var det flere farger/typer å velge mellom. Det blir vel ikke mer en tusen kroner i toll, mva etc??? Er ikke så erfaren ebay shopper akkurat .

Gammel 15-08-09, 20:09   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil tro ebay lønner seg, om du prøver først og vet størrelsen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:17   #13
goliat6
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
goliat6 har et hav av muligheter foran seg
Smil

Hei

Er nok ikke løsnsomt med ebay om dagen, anton sport selger slike sko for ca. 1/2 pris om dagen. De har røket uklar med leverandøren, og skal selge ut.

Og for de som bor i nærheten av strømmen, så skal G-Sport på senteret selge masai sko for 50 % den 19/8. Det kommer annonse om dette i Romerikes blad samme dag.

goliat6 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:19   #14
Left
Passiv

Standard

Gjett hvem som skal på Strømmen storsenter i morgen dah :løper:

Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:22   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Anton sport selger jo bare noen få av modellene med rabatt, da, og veldig få størrelser.

Den selgeren jeg maila med på ebay, ville merke sendinga som gave og skrive ned verdien. Da ble det ca 1500 ink frakt for de du viser, bare i sort skinn.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 00:10   #16
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Og jeg som har bestillt meg disse til full pris på sportsbutikken her...

Tar ikke sjansen på å slippe momsen på Ebay, og de var ikke av de billigste der (men de hadde en del andre modeller da).

Men sjuggerpløm - hvis du ser sånne eller changa som du viste til tidligere på halv pris i str 39, så må du bare rope ut altså . Selv om jeg har liten tro på at de nye modellene er på salg.

Gammel 19-08-09, 00:14   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Spørsmålet er hvordan utvalget er.

Gammel 19-08-09, 03:47   #18
goliat6
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
goliat6 har et hav av muligheter foran seg
Smil

Utvalget er 2 herre modeller og 2 dame modeller, 1 av dame modellene er gortex støvelen.

Og til deg som pratet med en selger på anton sport, så har jeg vært innom 3 anton sport foretninger i dag, og utvalget og str. var nesten for skjellig i hver butikk.
Ser de også selger de til ned satt pris på nett butikken sin.

G-Sport på strømmen, opplyste at de solgte for lite, og ikke greide å forsvare å ha de på hylla lenger.

Selv har jeg vært på anton sport i dag, og kjøpt 3 par ( 2 til meg selv, 1 par til dama)

goliat6 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 09:05   #19
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg har slike i vernesko, om det kunne hjelpe deg.

Det hjelper meg! hvor å få kjøpt?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.