Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 12:42   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hun feite.

og drinken jeg er er nok farris...

Gammel 14-08-09, 11:08   #2
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun feite+strenge.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:09   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekk nummer to her må bli "hun med skjørtene".

Én gang i mitt liv har jeg blitt omtalt som "hun med krøllene", og det smiler jeg av fortsatt. Vel er jeg litt sår for at mange bare biter seg merke i høyden, og det er veldig hyggelig med variasjon, men det er litt komisk at det mest fremtredende skulle være noe jeg nesten ikke har.

Hva min fremste egenskap skulle være når man ser bort fra det fysiske, tør jeg ikke tenke på, kjenner jeg. Det kan nok være så mangt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:11   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte på deg som "hun med øynene" første gang jeg møtte deg, Bluen. :informerer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:15   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tenkte på deg som "hun med øynene" første gang jeg møtte deg, Bluen. :informerer:

Ah! (Med mindre det skyldtes at de var blodskutte, for det har de en tendens til å være. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:28   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah! (Med mindre det skyldtes at de var blodskutte, for det har de en tendens til å være. )

Slett ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:17   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke jeg.

Sikkert " hun som ligner på Stutt-tjukken"

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 12:16   #8
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun som alltid smiler og prater j....... mye.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:53   #9
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er hun blonde, høye og tynne. Schikkelig bimbo, lissom.

Og akkurat det er litt festlig, for jeg er så langt fra noen bimbo det går ann å komme, og jeg har hørt det ganske mange ganger; "Hehe, før jeg ble kjent med deg, så må jeg innrømme at jeg trodde du var litt .. ehh .. blond".
Altså: Får i ulveklær.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:38   #10
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror andre ser på meg som hun smålubne med de rare ansiktsuttrykkene.. Ellers, som den pratsomme og barnslige, som ikke alltid klarer å skjønne når hun burde holde stilt Av alkoholholdig drikk er jeg definitivt baileys

Gammel 14-08-09, 11:19   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fysisk: Hun med det røde håret.

Sånn ellers, så er jeg som Pappalille var:

Sitat:

hun med det røde håret som er kjempesosial, åpen, nokså hissig og ikke finnes sjenert.

Og veldig direkte.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 23:44   #12
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Fysisk: Hun med det røde håret.

Sånn ellers, så er jeg som Pappalille var:Og veldig direkte.

Nå har jeg aldri vært denne personen da, det er bare slik jeg er ganske sikker på at andre oppfattet meg. Jeg er en av dem som fremstår som veldig selvsikker, trygg og åpen helt uten å være det. Det er fint å gjemme seg bak sånne skjold. Nå finner jeg støtt og stadig at jeg har mindre behov for å gjemme meg, og selv om det føles fint er jeg alikevel ikke glad i å synes for mye. Jeg er for vant og for flink til å styre spotlighten til å stå i den.

Ellers påstår Mett at jeg er brunt brennevin. Jeg lurte på om det var fordi man får hodepine av meg, og svaret var "ikke før dagen etter". Så der har dere det. Brunt brennevin. Og han tror han skal få sove i natt. Hah.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 03:49   #13
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Ellers påstår Mett at jeg er brunt brennevin. Jeg lurte på om det var fordi man får hodepine av meg, og svaret var "ikke før dagen etter". Så der har dere det. Brunt brennevin. Og han tror han skal få sove i natt. Hah.

Altså, jeg mente selvsagt at det ikke er alle forunt å lære deg å kjenne, men at de som blir det, lar seg besnære av hvordan du krydrer tilværelsen deres med din konsistens, karakter og fortreffelige særegenhet. At du tilfører en ellers alminnelig dag et snev av høytid og sjelefred. At din fremtoning skifter fra år til år, men i så små nyanser at kun kjennere legger merke til det, og derfor vet å verdsette din nåværende form enda mer. At en kopp kaffe for mange ikke blir det samme uten at du er til stede. At man blir mer og mer fascinert desto mer man lærer om deg og hvor du kommer fra. At det som for noen begynte med et forsiktig sipp med lukket nese og stor skepsis, til slutt fyller et ledig rom i livet deres de ikke engang visste at de hadde. Et stressfritt rom til refleksjon, hygge og latter. At folk som tilsynelatende har alt, brått kan få et målrettet blikk som formelig skriker "må ha det, bare må ha det" når de føler det er for lenge siden sist de tilbragte tid med deg.

Apropos ingenting, tror jeg noen ser på meg som en som kan fossro når det er påkrevd.

Gammel 15-08-09, 07:44   #14
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

Apropos ingenting, tror jeg noen ser på meg som en som kan fossro når det er påkrevd.

Næh?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 08:22   #15
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok hun mørke, rolige, blide, litt store.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 09:37   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

Altså, jeg mente selvsagt at det ikke er alle forunt å lære deg å kjenne, men at de som blir det, lar seg besnære av hvordan du krydrer tilværelsen deres med din konsistens, karakter og fortreffelige særegenhet. At du tilfører en ellers alminnelig dag et snev av høytid og sjelefred. At din fremtoning skifter fra år til år, men i så små nyanser at kun kjennere legger merke til det, og derfor vet å verdsette din nåværende form enda mer. At en kopp kaffe for mange ikke blir det samme uten at du er til stede. At man blir mer og mer fascinert desto mer man lærer om deg og hvor du kommer fra. At det som for noen begynte med et forsiktig sipp med lukket nese og stor skepsis, til slutt fyller et ledig rom i livet deres de ikke engang visste at de hadde. Et stressfritt rom til refleksjon, hygge og latter. At folk som tilsynelatende har alt, brått kan få et målrettet blikk som formelig skriker "må ha det, bare må ha det" når de føler det er for lenge siden sist de tilbragte tid med deg.

Dette er ikke roing. Dette er et kunstverk!

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 09:51   #17
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dette er ikke roing. Dette er et kunstverk!

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:23   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Streng. Har jeg hørt.

Har så dårlig fantasi og/eller er såpass trygg på meg selv at jeg faktisk ikke evner å spekulere i hva andre ser. Skarredamen m/det korte håret?

Gammel 14-08-09, 11:27   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun feite.

Gammel 14-08-09, 11:35   #20
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hun feite.

Du er hun med krøllene og de vittige kommentarene og formuleringene.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.