Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 13:40   #61
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Jeg skjønner at jeg må møte noen her, så jeg kan få en dom.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 13:42   #62
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hun feite.

og drinken jeg er er nok farris...

Gammel 14-08-09, 13:44   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tenker på Teo som hun blide, sprudlende.
Jeg tenker på Blondie som hun omsorgsfulle, hyggelige med humoren.
Jeg tenker på aC som hun jeg ser veldig opp til.
Allium er ikke her, men hun tenker jeg på som storesøsteren.
Palmen tenker jeg på som hun som fniser og snakker akkurat så tydelig at det ikke snøvles. Den er muligens litt påvirket av at det var firmafest i forkant av den ene gangen jeg møtte deg.

Hvordan folk tenker på meg?
Ikke godt å si da jeg kommer i flere utgaver som er meget forskjellige.

En variant er hun smørblide som skravler hele tiden og ler veldig høyt som er innmari morsom - og slitsom - på fest.

En er hun bitre kjerringa som vier livet til skilsmisseproblematikk.

En er hun stille dama som ingen ser fordi hun i lange perioder ikke går utenfor døra og når hun gjør det så sier hun ingenting.

Det eneste alle disse har til felles er at det er pakket inn i en svær kropp med langt, svart hår.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 13:44   #64
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver forresten å gå fra å være "hun i sort" til "hun i rødt". "Hun med de røde skoene" har jeg forresten vært i mange år.

Gammel 14-08-09, 13:45   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Elinblu er hun med det pene smilet og den nydelige figuren og Veronal er hun stilsikre med det kule håret.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 13:47   #66
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er (blant annet) han med den lange haka.

Nope. Du er han med t-skjorta.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 13:48   #67
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så ymse, jeg er en person som folk liker og misliker om hverandre. Jeg kan nok være hun smarte, pene, morsomme, lille, engerasjerende, blonde, med puppene, den fine rompa og sånn, og så kan jeg være hun vanskelige, sta, firkanta, sjefete, arrogante, bitchen og sånn. JajaTM.

Gammel 14-08-09, 13:51   #68
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Da jeg møtte deg for første gang (og senere også, for all del), tenkte jeg umiddelbart at du hadde en aldeles nydelig lattet. Skikkelig perlende og smittende. Det føles nesten som å drikke champange, man blir straks i godt humør.

Detvar en utrolig søt sammenligning - den likte jeg!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 13:58   #69
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av drikker er jeg klart rødvin. Elsket av noen, hatet av andre, rød og passe lunken. Kan få deg til å si ting du ikke burde og kan gi hodepine.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:14   #70
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg er "hun digre som aldri holder kjeft", og det til tross for at jeg er utrolig sjenert og privat av meg. Evt hun med rødt hår og fregner.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:17   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

Enig i det med at det ikke alltid er kult å være høy. Det hadde vært deilig å bare kunne blend in iblant.

Men med personligheten og size'n så går rett og slett ikke det.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:18   #72
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm...det er så vanskelig. Føler jeg fremstår så ulik, kommer an på humøret. Kan sikkert være både hun blide og utadvendte eller stille og sjenerte. Stort sett blir jeg sett på som rolig, men det er bare utenpå.

Fysisk sett er jeg nok hun lille, lyse.

Gammel 14-08-09, 14:18   #73
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sorry, smilefjes, du er hun med Håret. Vet ikke hvorfor, men det slik jeg husker deg. (sånn til tross for eller på grunn av firmafesten?!) Og allium er hun med de Kloke Gode Øynene.

Gammel 14-08-09, 14:19   #74
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan nok fort være hun arrogante. Kanskje også hun som alltid er bedreviter, i alle fall tidligere. Av fysiske trekk er det hun tynne ("du er av dem som virkelig kler å være gravid, det gjør deg så godt i ansiktet med de ekstra kiloene". Er det et kompliment, eller? Hvor innhul er jeg til vanlig?)

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:23   #75
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Sorry, smilefjes, du er hun med Håret. Vet ikke hvorfor, men det slik jeg husker deg. (sånn til tross for eller på grunn av firmafesten?!) Og allium er hun med de Kloke Gode Øynene.

Cool!!!

Jeg er overlykkelig bare jeg ikke er hun med rompa for noen i hele verden jeg!

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:26   #76
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

smilefjes: tror forresten at jeg tenkte: kult, hun er voksen men hun vet hvordan man leker! da jeg så deg. Igjen, det har med håret å gjøre.

Gammel 14-08-09, 14:27   #77
Slettet bruker
Passiv

Standard

Stilig! Jeg husker ikke helt - hadde jeg fletter? Eller hang det bare løst?

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:28   #78
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...

Sist redigert av rine : 29-12-12 kl 21:37.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:30   #79
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Du hadde fletter, ja. Men ikke barnefletter, sånne tøffe.

Gammel 14-08-09, 14:32   #80
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat nå ser folk ut til å være veldig opptatt av mitt nye større jeg. Og jeg omtales direkte og indirekte som "jøss - du har kommet deg" (halvironisk), eller "kanskje du har sluttet å trene?", "har du sjekket om du har noen hormonforstyrrelser kanskje?" osv. Pussig omtanke for mitt nye store meg. 2 av veslas venner har spurt om jeg skal ha ny baby
Så akkurat nå tror jeg ingen tenker over noe annet en at jeg har lagt på meg veldig mye det siste året.

Men det positive i det er jo at jeg slipper å bli sett på som "vanskelig", det er vel en betegnelse som passer godt på meg, på godt og vondt.

I England får jeg fortsatt høre "cheer up darling, it can't be that bad" kommentarer fra ukjente - jeg har et morskt ansiktsutrykk som selvfølgelig er veldig misvisende for den veldig snille og generøse personen jeg egentlig er

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.