Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 22:28   #161
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Her er jeg! Liten, billig og syrlig hvitvin med grønnskjær i flaska, pæreformet glass og pæreformet flaske.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:29   #162
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

På jobb er jeg for øvrig også hun unge, og blant elevene vet jeg at jeg er hun kule. Lurer på hvor lenge det varer.
Men hvilken alkoholholdig drikk jeg er? Hakke peiling. Noen forslag?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:30   #163
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her er jeg! Liten, billig og syrlig hvitvin med grønnskjær i flaska, pæreformet glass og pæreformet flaske.

Vakker!

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:31   #164
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjarmerende brisen er ALLTID et kompliment.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:36   #165
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun sure. (Jeg fikk høre det engang nemlig, i det herrens år 1999, og jeg har visst ikke glemt det ennå. Riktig ville da kanskje være hun langsure. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:39   #166
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:fniser av Monsoon:

Gammel 14-08-09, 22:43   #167
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

En kollega overhørte en elev som forklarte en annen elev hvem jeg var:
-Det er hun lille, mørke med briller. Stygge briller.
-Jaha?
-Og jævli svære pupper!

( Jeg har sluttet med briller. )

Men ellers var beskrivelsen ganske på kornet. Tror også jeg blir omtalt som streng og effektiv. Og pent kledd.

Dette er på jobb, altså!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:46   #168
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ble forresten kalt sjarmerende brisen sist gang jeg var ute med noen fra nett, men jeg er ikke helt sikker på om det var et kompliment.

Jeg pleier å si at jeg nekter å dra hjem før jeg er usjarmerende dritings, så det der er absolutt en bra ting.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:48   #169
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Liten og syrlig kan jeg kanskje godta. Men billig, bluen?

Gammel 14-08-09, 22:48   #170
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok hun store, blonde og blide..

Gammel 14-08-09, 22:48   #171
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Den strenge og morsomme, kanskje?

Gammel 14-08-09, 22:48   #172
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Man er sjarmerende brisen så lenge man klarer å stave det. Og man har noen forsøk først. Og man har lov til å bruke stavekontroll.

Gammel 14-08-09, 22:54   #173
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Turban Smukk: takker.
Kanskje noen karakteriser meg som "den nysgjerrige"?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:55   #174
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg pleier å si at jeg nekter å dra hjem før jeg er usjarmerende dritings, så det der er absolutt en bra ting.

Jeg var hjemme og var sjarmerende brisen i går, men jeg kom meg fremdeles ikke i seng før 06.20.

Gammel 14-08-09, 22:57   #175
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du slått deg på flaska, Sitron? Var det ikke du som drakk én gang hvert tredje år eller noe?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:58   #176
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det varierer vel på settingen, for jeg merker det betyr mye.

Men jeg er vel ofte hun med verbal diare.

For mange er jeg verdens største dramaqueen, men det er nok ikke den hele og fulle sannheten.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:58   #177
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ingen omtaler meg med noe annet enn navn -alle vet hvem jeg er (både lærere og elever) Så jeg er i hvert fall ikke en som forsvinner i mengden. Hun kritske skravlebøtta som ler mye?
Hos elevene går jeg for å være både kul og flink, så det er jo gøy.

Gubbers påstår at jeg er en strawberry daquiry: søt, men farlig.
Jeg går for den!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:59   #178
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg er "hun litt store med krøllene"

eller, "hun morsomme, brautende, besserwisseren"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:59   #179
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Veronal er forresten hun med det gode humøret, kjappe replikken og kule håret

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 23:00   #180
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du slått deg på flaska, Sitron? Var det ikke du som drakk én gang hvert tredje år eller noe?

Jeg har jo ingen unger her!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.