Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 19:38   #241
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg var hun feite. Nå vet jeg ikke lenger.

Nope. Du er hun med innlegget etter utdrikningslaget. Jeg har sjelden sett fyllesnøvling så glimrende gjengitt skriftlig noensinne. Jeg kommer aldri til å glemme det tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 19:45   #242
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nok hun runde kjeftsmella.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 19:46   #243
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nope. Du er hun med innlegget etter utdrikningslaget. Jeg har sjelden sett fyllesnøvling så glimrende gjengitt skriftlig noensinne. Jeg kommer aldri til å glemme det tror jeg.

Hvor?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 21:10   #244
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg er nok hun runde kjeftsmella.

Nei du er hun med de fine øynene!

Gammel 15-08-09, 21:11   #245
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Du er hun høye, mørke, pene, stille og milde. Jeg har sett deg. Jeg har prøvd å tenke ut en unnskyldning for å bli litt bedre kjent. Det er det inntrykket du har gjort på meg.

Vi kunne jo la smågutta møtes etter barnehagetid en gang, da (selv om vi egentlig er, hva var det du sa på sommerfesten, bekjentskap uten potensiale? )

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 21:15   #246
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, nå kan jeg si at jeg ser ut som jeg er medlem i Ottar og er litt traktorlesbe.

Dette er på bakgrunn av meget kort hår og tatoveringer.

Skål!

Gammel 15-08-09, 21:19   #247
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hmmm, jeg er nok hun strenge og bestemte på jobb (det eneste som nytter).
Og mer den skravlete og kanskje litt morsomme privat.

Gammel 15-08-09, 21:24   #248
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vel, nå kan jeg si at jeg ser ut som jeg er medlem i Ottar og er litt traktorlesbe.

Dette er på bakgrunn av meget kort hår og tatoveringer.

Helt feil, men nå så jeg med ett for meg at du hadde noen slike:

:satser på at hotlinkingen funker:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 21:25   #249
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, traktortattis, DA hadde jeg vært hillbilly da! Men helt sant; jeg fikk forespørsel i går om jeg var med i Ottar.

Gammel 15-08-09, 21:32   #250
Skvetten
Passiv

Standard

Haha, traktortattis, DA hadde jeg vært hillbilly da! Men helt sant; jeg fikk forespørsel i går om jeg var med i Ottar.

Ottarbaben Sitron. Ser det ikke helt for meg altså.

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 21:59   #251
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg også blitt - men det er en tid siden, da. Ja!! Det var faktisk fordi jeg var helt, helt kortklipt, men nå har jeg langt hår så nå er jeg bare babe.

Gammel 15-08-09, 22:06   #252
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Førsteinntrykket er nok hun tykke. Ellers har jëg fått høre at jeg er så rolig.

Gammel 15-08-09, 22:11   #253
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Jeg har, som alle i familien min, veldig mørke og markerte øyenbryn, og har ofte fått høre at jeg ser så streng ut. Ofte fulgt av mer eller mindre direkte hint om at det går an å bleke dem osv. Så jeg blir tydeligvis oppfattet som streng, ihvertfall som et førsteinntrykk.

Gammel 15-08-09, 23:24   #254
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du beskrive meg da, agenten? Er jeg ikke en GT?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:29   #255
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanne, du er jo akkurat som meg: Hun med litt den litt for store bh-en og alle barna av samme kjønn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:32   #256
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg oppleves sikkert som litt mye med det samme. Er akkurat passe når man blir bedre kjent. En sann venn som stiller opp uansett.

Sist redigert av vimjer : 15-08-09 kl 23:38.
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:39   #257
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kanne, du er jo akkurat som meg: Hun med litt den litt for store bh-en og alle barna av samme kjønn.

...som freser til frisøren som bedriver hodebunnsmassasje.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:40   #258
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror ingen omtaler meg som hun fyldige selv om jeg er mye mer etter røykeslutt. Det er forresten befriende deilig, etter at jeg i tjue år har fått daglige tilbakemeldinger på at jeg er for tynn. Sånn sett er det mye greiere å veie for mye.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:55   #259
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

"Hun lille, runde..." tenker jeg, sånn fysisk.
"Hun med elevsamtalene", "Hun med mappevurderingen" av kolleger i jobbsammenheng.
"Hun tullete/glemske/skravlete/strenge" av elever.
"Hun overlegne" av folk i perifer omgangskrets. (Jeg er egentlig bare litt sjenert...)

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:00   #260
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

"Lita og nett" ble jeg omtalt som en gang - nå er jeg bare lita...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.