Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 23:09   #261
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Tror ingen omtaler meg som hun fyldige selv om jeg er mye mer etter røykeslutt. Det er forresten befriende deilig, etter at jeg i tjue år har fått daglige tilbakemeldinger på at jeg er for tynn. Sånn sett er det mye greiere å veie for mye.

Du ser da ikke ut som du veier for mye iallefall. Akkurat passelig vil jeg si. Ikke tynn og ikke fyldig.
Du er jo hun med 6 barn. Jeg ville beskrevet deg som åpen og med selvtillit. I positiv forstand.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:10   #262
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

"Lita og nett" ble jeg omtalt som en gang - nå er jeg bare lita...

Det samme fikk jeg høre for noen år siden. Nå gjenstår det kun at jeg er lita og kanskje skravlete.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:13   #263
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror nok kanskje noe kan kalle meg "hun med de pene blå øynene".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:14   #264
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg er forresten også hun som løper sånn.

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:16   #265
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Kan du beskrive meg da, agenten? Er jeg ikke en GT?

Kanne er mørk og mystisk, skarp, direkte og med en snert av humor i alt som sies.
Drink? Joda. Kanskje GT, men for meg som ikke er så glad i GT er var du som en halvtørr, kald, frisk hvitvin, som var overaskende god. En sånn billig hvithvin, der man forventer en bra en, og blir positiv overasket over hvor mye man får for pengene.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kanne, du er jo akkurat som meg: Hun med litt den litt for store bh-en og alle barna av samme kjønn.

Maxi er mer mild enn Kanne, mer mystisk og vanskelig å få tak i. Maxi er kjølig hvitvin, med mye ettersmak og med fylde. Maxi er en sånn en som man godt kan nyte i ensomhet.
Av uteseende er Maxi kjølig vakker, hun høye, lyse, klassiske.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:18   #266
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sa jeg, som om jeg har peiling.

Gammel 15-08-09, 23:24   #267
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk 007. Det var en vakker beskrivelse. Men "nytes i ensomhet"?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:28   #268
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

meg da, 007?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:30   #269
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Skulle ønske du hadde møtt meg og 007, tenk å få så flotte beskrivelser og sammenligninger opp mot drikke.

Gammel 15-08-09, 23:36   #270
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Kanne er mørk og mystisk, skarp, direkte og med en snert av humor i alt som sies.
Drink? Joda. Kanskje GT, men for meg som ikke er så glad i GT er var du som en halvtørr, kald, frisk hvitvin, som var overaskende god. En sånn billig hvithvin, der man forventer en bra en, og blir positiv overasket over hvor mye man får for pengene.

Billig? Kaller du meg billig? :skingrestemme:

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:51   #271
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det kommer veldig mye an på situasjonen.

Som venn: At jeg står for mitt ord, og stiller opp.

Familien min ser meg som litt usosial, siden jeg har mye behov for å være alene uten for mye folk rundt meg.

Jeg må ha noe tillitsvekkende med meg, siden folk jeg ikke kjenner, godt kan finne på å komme med betroelser til meg.

Sist redigert av Silence : 17-08-09 kl 19:38.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:53   #272
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun shukke med det lange håret

Evt hun fyldige, med sterke meninger

Evt Bondelagsgeneralen

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:55   #273
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg overlater det til 007

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:56   #274
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i byen er jeg nok kanskje hun mørke fra Bergen også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:56   #275
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

007 er forresten hun som sier ting rett ut, ler mye, er støyende, omtenksom og bryr seg om andre.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 01:18   #276
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Her i byen er jeg nok kanskje hun mørke fra Bergen også.

Det var det jeg tenkte da jeg leste det du skrev tidligere. "Hun mørke fra Bergen, med krøllene og de nydelig øynene"

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 01:37   #277
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

meg da, 007?

m^2 er mye vakrere enn jeg trodde. Har pene øyene, pene pupper, snakker med rolig, vis stemme og får enhver til å bli enig uansett hvor uenig man egentlig er i utgangspunktet. M^2 har kloke øyne som ser rett gjennom en, og selv for en tøff agent må slå blikket ned.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Billig? Kaller du meg billig? :skingrestemme:

Man får mer enn forventet.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg overlater det til 007

(Helt objektivtivt, selvfølgelig. ) Anne er blond, vakker og partydiva. Når man ser Anne forventer man liv, røre og action, og Anne innfrir. Anne er vulger på en elegant måte, direkte, sexy og med en ironisk undertone. Anne er den blonde som ikke er blond, hun er klovnen som gråter og jeg elsker henne. Og derfor er jeg ikke særlig objektiv.
Når det gjelder drikk er Anne vann og vodkda, klar og ren, men sterk som faen. Jeg tror Anne er hjemmebrendt. Du tror du vet hva du får, men det er mye sterkere.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

007 er forresten hun som sier ting rett ut, ler mye, er støyende, omtenksom og bryr seg om andre.

Omtenksom?

Gammel 16-08-09, 01:42   #278
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Når jeg sitter her på min høye hest , så kjenner jeg at jeg har møtt veldig mange OK mennesker gjennon FP. Fine mennesker, som har blitt gode venner.

Gammel 16-08-09, 06:58   #279
Slettet bruker
Passiv

Standard

Etter dette kan jeg slå fast at den gjennomsnittlige fp'er er oppfattet som litt rund, med fin bh, ofte i stor skål, med dånekåpe og sko fra lille vinkel og kan gjenkjennes på støyende tone i selskapslivet.

Et gjennomgående trekk for alle er at de ikke oppfattes som sutrete eller dum.

Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 08:35   #280
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

007:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.