Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finklær til smale gutter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-09, 12:42   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Finklær til smale gutter

Vi skal i dåp snart og skulle gjerne hatt noen finklær til gutten vår på 3år, men vi sliter litt med å finne smale nok klær. Han er tynn i livet å selv bukser man kan stramme ramler av fordi de ikke kan strammes nok.

Noen som vet om nettbutikker med klær som kan passe til han?

Sist redigert av Chablis : 16-08-09 kl 12:47.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 12:43   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finklær til smale gutter

Molo har mange smale buksemodeller, Mexx har osgå.

Gammel 16-08-09, 12:46   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mexx har smale bukser, ja.

Jeg har en veldig hoftesmal fireåring, og jeg har en litt snedig løsning på "finbuksedilemmaet": jeg har kjøpt baggy "babybukser" i størrelse 86 på HM i tweedlignende stoff, og bruker dem som nikkerser. Det ser kjempetøft ut, og mange spør hvor buksene er kjøpt.

Gammel 16-08-09, 12:48   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har samme problem, men NameIt funker.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 12:51   #5
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mexx har smale bukser, ja.

Jeg har en veldig hoftesmal fireåring, og jeg har en litt snedig løsning på "finbuksedilemmaet": jeg har kjøpt baggy "babybukser" i størrelse 86 på HM i tweedlignende stoff, og bruker dem som nikkerser. Det ser kjempetøft ut, og mange spør hvor buksene er kjøpt.

Det har jeg gjort til jul og bursdager.Vi fikk også mange spørsmål om hvor de var kjøpt å hvor tøff han var.Har bare ikkke funnet noe fint på hm nå.

Gammel 16-08-09, 12:52   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har samme problem, men NameIt funker.

Her fungerer ikke name it heller, får ikke strammet de nok.

Gammel 16-08-09, 12:53   #7
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Okaïdi har smale buksemodeller.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 12:54   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, jeg trodde ikke det gikk an å bli tynnere enn mine unger.. (De er undervektige). Name It funker altså her. Med klumper i sidene, joda. Men spesielt penbukser til gutter derfra synes jeg er smale i modellen. Tviler på at man får tak i så mye smalere.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 13:08   #9
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss, jeg trodde ikke det gikk an å bli tynnere enn mine unger.. (De er undervektige). Name It funker altså her. Med klumper i sidene, joda. Men spesielt penbukser til gutter derfra synes jeg er smale i modellen. Tviler på at man får tak i så mye smalere.

Mulig de bare har lite utvalg her i byen da. Får lete litt på name it butikker.
Mini her veksler mellom 10-10,5 kg å er 92-93 cm høy ca.

Gammel 16-08-09, 13:29   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mexx er et godt tips. Og benetton. Name it er lange i beina, men ikke veldig smale. Grunnen til at de fungerer er gravidstrikk i livet. Men mange bukser er veldig vide egentlig, mine barn er jo ikke spesielt smale. De er vel heller litt over gjennomsnittet, og likevel er vi helt avhengig av bukser som kan tas inn i livet.

Gammel 16-08-09, 15:14   #11
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.roselille.dk har jeg kjøpt klær til min gutt som sitter bra i livet. Akkurat nå har de pause før høstkolleksjonen kommer inn 19 aug (tror jeg)

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 15:39   #12
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg skriver under på Mexx. De har smale modeller som man kan justere godt.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.