|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?007 er hun frittalende og samtidig fintfølende. Helstøpt.
|
|
|
|
#302 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Forresten har jeg truffet både Iset og Fibi, kanskje de kan gi dommen. Ja, og Inter!
|
|
|
#303 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?
Ikke i det hele tatt. Du er pratsom og livlig og morsom og slett ikke "rar", du er ikke i nærheten av å være stor nok til å ha "tjukk" som en ting man tenker på for å beskrive deg - og at du stammer innimellom har jeg vel hørt, når du sier det, men det er hverken påfallende eller noe jeg kommer på av meg selv når jeg tenker på deg.
|
|
|
#304 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Smilefjes er "hun mørke med det store smilet" som førsteinntrykk, og "hun mørke, pene med de morsomste replikkene" hvis man har tilbrakt litt mer tid med henne.
|
|
|
#305 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg får lyst til å møte mange av dere nå! |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Smilefjes er da hun sjenerte borti kroken. |
|
|
|
#307 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Tør nesten ikke spørre men dere som kjenner meg, hvem er jeg? |
|
|
|
#308 |
|
Helt konge
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Heiko er nordlendingen med de treffende kommentarene og det store hjertet. |
|
|
|
#310 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Divine, du tar så feil, så feil. Heldigvis. Mulig du kan være litt rar, men det er en hedersbetegnelse i min verden. Som min mor alltid har sagt; "Du samler på rare mennesker du Heiko, og de er fine alle på sine måter". |
|
|
|
|
|
#311 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Skvetten - du er den lille, glade energibunten som ser helt blond ut - men med hjerne som en brunette. :hedersbetegnelsesforsøk: |
|
|
|
#313 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#317 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Rakk jeg ikke å svare før dette ble "skryt av andre"-tråden?
|
|
|
#319 |
|
© All rights reserved
|
Takk, nolo. Det var fint sagt.
Og så er hun veldig selvironisk. |
|
|
|
|
|
#320 |
|
Passiv
|
Hehe - den er intern. Treff meg og Skvetten samtidig en dag så ser du hvorfor - vi er helt og fullstendig motsatte av hverandre. Bare latteren som sklir sammen.
|
|
![]() |
|
|