Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-09, 23:59   #321
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Rakk jeg ikke å svare før dette ble "skryt av andre"-tråden?

Jeg er den høye, hulderhårete og UTROLIG skravlete damen som vimer og svimer og alltid kommer for sent.

(Og Smilefjes er den mørke, pene og utrolig kvikke/frekke damen)

Du er på en måte storesøstra mi. Du ligner på henne både av utseende og som den som kan og vet så mye, så når du snakker, hører jeg veldig godt etter.

Gammel 17-08-09, 00:29   #322
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I mine øyne er du cola på glassflaske, aC. Mørk, søt, god, brusende og litt barnslig. Om du absolutt skal være en alkoholholdig drikk, så er du vodka/cola. (Jeg liker ikke den blandingen, jeg synes vodkasmaken ødelegger den gode colaen.)

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Joda. Men jeg liker deg aller best når du er bare du (cola) og skjønner ikke vitsen med at du skal gjøre deg anderledes (blande oppi vodka.)

Dypt dypt, og, helt uten noen gang å ha møtt AC, så må jeg si det stemmer med inntrykket jeg har av henne.
(Håper det ikke gjør noe at jeg uttaler meg AC )

Tja, venner og folk jeg treffer beskriver meg ofte som søt, beskjeden, hjelpsom og omtenksom. Om det stemmer med virkeligheten eller det bare er noe de sier for klappe meg på skulderen og trøste meg vites ikke

Gammel 17-08-09, 00:36   #323
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, ikke noe stress Vito, men jeg tru'kke du og 007 tenker på den samme vodkaen.

Jeg liker vodka, jeg. :enkel:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:16   #324
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke i det hele tatt. Du er pratsom og livlig og morsom og slett ikke "rar", du er ikke i nærheten av å være stor nok til å ha "tjukk" som en ting man tenker på for å beskrive deg - og at du stammer innimellom har jeg vel hørt, når du sier det, men det er hverken påfallende eller noe jeg kommer på av meg selv når jeg tenker på deg.

Gammel 17-08-09, 09:35   #325
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg aner egentlig ikke. Men bestemt er nok et ord jeg vil tippe mange vil relatere til meg.
Ellers er jeg jo nordlending på østlandet, ofte stille og virker sikkert litt utilnærmelig.

Sist redigert av Dronningen : 17-08-09 kl 14:51.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:13   #326
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Tja, venner og folk jeg treffer beskriver meg ofte som søt, beskjeden, hjelpsom og omtenksom. Om det stemmer med virkeligheten eller det bare er noe de sier for klappe meg på skulderen og trøste meg vites ikke

Det stemmer og om du legger på morsom og smart så er det også med, Vito.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:38   #327
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Polyanna, Adrienne og Skilpadda er sånne som jeg tror folk lytter til og har stor respekt for. :aldri møtt noen av dem:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:19   #328
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Polyanna, Adrienne og Skilpadda er sånne som jeg tror folk lytter til og har stor respekt for. :aldri møtt noen av dem:

Det stemmer på en prikk.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 14:37   #329
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er den oversosiale skravlebøtta. Visstnok en ganske blid person. Det er i alle fall det jeg får høre oftest....

Av utseende er jeg "hun mørke".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 14:45   #330
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

I wish.

Jeg tror jeg blir sett på som en rappkjefta og sleivkjefta person. Og hun høye.

Gammel 17-08-09, 14:49   #331
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og hun høye.

Er du høy? :uoppmerksom:

Det er helt komisk nesten det der, for jeg har ofte et helt feil inntrykk av folks høyde. Jeg har stålkontroll på om folk er tjukkere eller tynnere enn meg, men siden jeg er rimelig avbalansert i forhold til min egen høyde, så legger jeg ikke merke til andres heller.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 14:50   #332
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke lagt merke til at Adrienne og Polyanna er høye, trass i at jeg er lav sjøl.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 14:52   #333
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

I wish.

Jeg tror jeg blir sett på som en rappkjefta og sleivkjefta person. Og hun høye.

Jeg ser deg som en med kred. Har du sagt det så gjelder det. Du har den egenskapen Polyanna besitter i tekstformat med deg i rl. Også er du blid med flott figur.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 14:54   #334
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adrienne er Hun Som Kan Fikse og Forklare.

Gammel 17-08-09, 14:56   #335
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker på Polyanna som høy, ja, men ellers tror jeg ikke jeg har tenkt spesielt på høyden til noen av dem som nevner høyden som ett av sine fremste særtrekk - i alle fall hverken Adrienne, Elinblu eller smilefjes.

Gammel 17-08-09, 14:58   #336
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er helt komisk nesten det der, for jeg har ofte et helt feil inntrykk av folks høyde. Jeg har stålkontroll på om folk er tjukkere eller tynnere enn meg, men siden jeg er rimelig avbalansert i forhold til min egen høyde, så legger jeg ikke merke til andres heller.

Dette må jeg kommentere, for jeg har tenkt en del på det i løpet av denne tråden. Det er så mange som sier at de tror de selv er "hun feite", "hun tykke" eller "hun store" etc. Det skal utrolig mye til før jeg trekker inn kroppsstørrelsen når jeg skal beskrive noen. Det er ikke slik at alle registrerer størrelsen som en viktig parameter. Jeg har et avslappet forhold til egen kropp og tenker stort sett ikke over om folk er tykke, tynne, slanke etc., med mindre det er "ekstremene" jeg treffer. Jeg har truffet deg. Du er langt (veldig langt) unna å ha en størrelse som gjør at jeg ville tenkt på deg som stor. Hvis jeg skulle beskrevet deg uten å ta med personligheten din vil jeg sagt "hun med det korte mørke håret og de store, flotte øynene".

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:01   #337
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger ganske godt merke til høyde. Og hår og størrelse. Fordi jeg ikke "ser" eller kjenner igjen ansiktstrekk så godt.

Elinblu er Utrolig Søt og Fin.

Gammel 17-08-09, 15:02   #338
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg legger ganske godt merke til høyde. Og hår og størrelse. Fordi jeg ikke "ser" eller kjenner igjen ansiktstrekk så godt.

Elinblu er Utrolig Søt og Fin.

Polyanna er snill. Men hvor høy er du egentlig, da?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:04   #339
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hm. Tror ikke jeg vil vite det for egen del.
Men må være enig med tidligere innlegg; det skal mye til før kroppsstørrelse er det trekket jeg "henger" resten av det jeg vet om personen på. Har lett for ansikter, desverre veldig vanskelig for navn...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:05   #340
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Polyanna er snill.

Og har 10 000 ganger mer energi enn meg, det skal være visst.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.