Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 12:57   #7
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hva med hun som når høyden din ved hjelp av skoene og har stålkontroll på gangen?

Da er ikke skoene noe minus. Men de er ikke noe pluss heller, så fra min synsvinkel skjønner jeg ikke at så mange kvinner synes det er verd fot og rygg-plagene. Men hver sin lyst.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er vel ingen sko som ikke gjør vondt etter 6 timer på bena, er det? :sart: (...)

Et utsagn som gjør meg glad for å være mann. Jeg har ingen sko som gjør vondt uavhengig av hvor lenge jeg går i dem (altså, kan få gnagsår om jeg går milevis i noen av dem, men det er ikke skoenes feil, det skjer ikke om jeg bare tråkker rundt som på en vanlig dag eller en fest).

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.