Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 15:09   #341
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av elinblu, her.

polyanna er snill. Men hvor høy er du egentlig, da?

178.

Gammel 17-08-09, 15:10   #342
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Og har 10 000 ganger mer energi enn meg, det skal være visst.

Det varierer.

:fortsatt trøtt etter fyll og fanteri i helgen:

Gammel 17-08-09, 15:11   #343
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fordelen med å skrape tallerkenen bestandig er at man blir rund nok til å dempe høyden. Jeg er en cm ca høyere enn Polyanna.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:16   #344
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

178.

Du er høy, men ikke høy nok til at jeg tenker på deg som "hun høye". Jeg kjenner veldig mange med din høyde, så det er mer normalen for meg (også blir jeg "den lille" med mine 169 cm).

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:18   #345
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Tror ikke jeg har nevnt at det blir sett på som "hun høye", forresten. Jeg tror bustehåret og munndiareen er mer fremtredende, for å si det sånn.

Gammel 17-08-09, 15:22   #346
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Du er høy, men ikke høy nok til at jeg tenker på deg som "hun høye". Jeg kjenner veldig mange med din høyde, så det er mer normalen for meg (også blir jeg "den lille" med mine 169 cm).

Den lille?

Ok, jeg innser altså at jeg er den lille (163) feite. Hun som er like bred som hun er høy.

Gammel 17-08-09, 15:22   #347
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polyanna er «hun høye som ruvet så innmari tett inntil meg på forrige treff».

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:23   #348
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nå høres du mer ut som om du mimrer lykkelig ved minnet. Dette er ikke klangen fra en nedruvet mann altså.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:24   #349
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den lille?

Ok, jeg innser altså at jeg er den lille (163) feite. Hun som er like bred som hun er høy.

Nei, jeg er ikke "den lille", men hvis man står sammen med 5-6 stk som er 8-10 cm høyere føler man seg som "den lille".

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:24   #350
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Kanne lavere enn meg, altså? Nå ble jeg overrasket.

Smilefjes: Jeg tror ikke torsk prøvde å late som om han var annet enn lykkelig over minnet.

Gammel 17-08-09, 15:24   #351
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

«Nedruvet».

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:26   #352
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Er Kanne lavere enn meg, altså? Nå ble jeg overrasket.

Smilefjes: Jeg tror ikke torsk prøvde å late som om han var annet enn lykkelig over minnet.

Jeg
litt
treg.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:29   #353
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fersk evaluering utenfra:

Opprinnelig lagt inn av generøs datter

MAMMA ÆR MAMMA
MAMMA ÆR SEJ SEL

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:37   #354
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Så vidt jeg husker så SATT jeg mest da, torsken.

Gammel 17-08-09, 15:41   #355
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Så vidt jeg husker så SATT jeg mest da, torsken.

SATT du "innmari tett inntil", kanskje?

Gammel 17-08-09, 15:42   #356
Slettet bruker
Passiv

Standard

:Går og sladrer til Sokk: :makan:

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 15:43   #357
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

SATT du "innmari tett inntil", kanskje?

Hyyyssjjjj!

Sokk kan lese!

Gammel 17-08-09, 15:56   #358
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Som en venninne av meg skrev om meg: "Ho høres leeenge før du ser ho!"

Jeg prater mye og jævla fort.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 17:12   #359
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Egentlig ser jeg ikke på meg selv som liten (165 cm), men jeg opplever stadig at andre beskriver meg som liten.

Størrelse er ikke det første jeg legger merke til, hvis ikke det er snakk om ekstreme tilfeller. Ansiktet er det jeg ser først.

Gammel 17-08-09, 18:25   #360
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bommer ganske ofte på høyden til folk. Og jeg tror som oftest at de er lavere enn de er. Men jeg vil si at både Divine, Polyanna, Adrienne og Skilpadda er "høye" - ikke veldig høye, men litt høyere enn snittet?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.