Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg skal ut og fly neste påske ... (om flyselskaper)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 15:58   #16
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Sv: Jeg skal ut og fly neste påske ... (om flyselskaper)

Hei, jeg har bodd og reist frem og tilbake til Australia siden jeg ble født Jeg anbefaler å bestille billetter via http:austravel.com de har veldig rimelige priser og gode selskap - så trenger du bare en t/r billett fra Norge-London. Å fly hele turen på en gang er ganske slitsom, så jeg anbefaler en stop-over med en overnatting.
Da har du flere muligheter i fht flyselskap. Jeg pleier å fly London-Osaka, med en gratis overnatting i Osaka på fint hotell, så Osaka-Brisbane, med JAL (Japan Airlines). Ellers liker jeg godt å fly med Singapore Airlines, British Airways, Quantas, og Cathay Pacific (mellomlander i Hong Kong) og Thai Airways. Gode mellomlandinger synes jeg er i Bangkok, Singapore, Hong Kong og Japan. Det beste er å bestille en tur hvor overnattingen er inkludert. Husk å pakke et klesskift for dette i håndbagasjen. Hvor i Australia skal du?

God tur!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.