Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 19:22   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?

Bitteliten har definitivt vokst ut av skoene sine i sommer, og han må jo ha sko frem til kulda kommer. Så i dag dro jeg ut for å lete etter barnesko, men nei da. Alt er til full pris, selv joggeskoene, og det føles fryktelig bortkastet å skulle kjøpe sko til 700 kroner for at de skal bli brukt i en måneds tid.

Dumme, dumme skobutikkene.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 19:27   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?

Men altså. Du må jo ha hatt veldig uflaks eller dårlig timing? Det har vært mye salg på barnesko, jeg så hele kolleksjonen til ecco og viking på salg både her og der for en drøy uke siden?

Gammel 17-08-09, 19:30   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men altså. Du må jo ha hatt veldig uflaks eller dårlig timing? Det har vært mye salg på barnesko, jeg så hele kolleksjonen til ecco og viking på salg både her og der for en drøy uke siden?

Her var det visst kun sandaler som var på salg av barnesko. Jeg må vel komme meg til byen og se om det finnes noe etellerannet sted. Masse viking og Ecco, men kun til full pris. Dessuten har Bitteliten store brede og høye pailabber, så det er egentlig bare Timberland som passer uansett. Eller Kavat.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 19:31   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes barnesko er på salg rett som det er, jeg...

Gammel 17-08-09, 19:34   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnesko er det jo salg på "overalt" synes jeg.

Gammel 17-08-09, 19:43   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masse salg på barnesko her.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 19:48   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken str du trenger da?

Gammel 17-08-09, 19:54   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvilken str du trenger da?

Størrelse 23. Han har akkurat lært å gå.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 19:56   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte både vintersko og thermo cherrox på salg i vår.
Men nå er nok tiden for å få inn høstnytt vil jeg tro, og da er det kanskje mindre salg?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 19:59   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte Superfit joggesko på 30% salg hos Barnas hus for et par uker siden.

Ellers kan jeg være litt enig, så mange plasser jeg også. Tror også de har gode priser på diverse på Smart Club.

Gammel 17-08-09, 20:23   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har fått et tips om at g-sport kan ha salg på joggesko, så jeg skal prøve der i morgen.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 20:28   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

XXL hadde også tilbud på joggesko nå nylig.

Gammel 17-08-09, 21:55   #13
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her hadde de nettop salg på skobutikken... Kjøpte et par Timberland vår/høstsko for 99,- til vesla

Gammel 17-08-09, 22:02   #14
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Me kjøpte Timberland joggesko på salg hos G-sport (Super-G) for nokre dagar sidan, både til meg og poden.

Gammel 17-08-09, 22:10   #15
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant heller ikke joggesko i str 25 på salg. Gidder ikke å kjøpe til fullpris nå på slutten av sesongen.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 23:15   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

De har kavat-sko på salg på Myre, gi beskjed om jeg skal se etter til deg i morgen. Vi kjører tilbake til Tromsø på Onsdag.

Gammel 18-08-09, 09:32   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

De har kavat-sko på salg på Myre, gi beskjed om jeg skal se etter til deg i morgen. Vi kjører tilbake til Tromsø på Onsdag.

Ja, gjerne det.

Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 09:34   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøper masse barnesko på salg.

Riktignok kommer salget på slutten av sesongen slik at man kjøper for neste sesong også. Det gjør at man gambler litt med størrelsen, men hittil har vi truffet (ungene har vokst to størrelser pr sesong).

Gammel 18-08-09, 10:05   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde kjøpt de store om jeg var deg. Så kan han ha de neste år også, mest sannsynlig.
Ellers så er det mye på salg på feks XXL-sport.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 10:08   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hadde kjøpt de store om jeg var deg. Så kan han ha de neste år også, mest sannsynlig.

Han vokste to skostørrelser fra mai til august, så da skal de være ganske store, tror jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.