Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?
Opprinnelig lagt inn av Mett, her.
Må si jeg er litt skuffet over hvor normale alle oppfatter seg selv, og mest sannsynlig er. Sitter fremdeles og venter på "Jeg her hun som alltid drar det ene benet etter meg, og etterlater en tynn stripe sikkel. Folk flest fester seg nok ved myggspiralene jeg bruker som ørepynt." For som med Ulvefar, tar det litt tid før alle navnene hos en ny gruppe mennesker sitter hos meg. Litt større variasjon blant de fysiske fremtoningene hadde derfor vært kjærkomment. På forhånd takk.
Sånt vil jeg også ha mer av! I barnehagen vår jobber det tre søte, flinke og hyggelig damer, en i hver avdeling. Og de ligner hverandre på en PRIKK! Samme sveis, samme hårfarge, samme størelse, samme pene ansikt. Utrolig frustrerende! "Si hade bra til ...eh.... den voksne, vennen min!".
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Jeg tror forresten at enkelte ser på meg som ganske bitchy, og det er jeg også. 
Tja, det er i hvert fall IKKE et inntrykk man får når man treffer deg! Da fremstår du som varm, vittig og sexy. Og som et utrolig dugandes kvinnfolk. Du er en sånn som mens "andre" sitter og drikker vin og skravler og tenker på ingenting, så har du plutselig tatt oppvasken. Samtidig som du er tilstede og med, liksom. Mystisk.