|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent? | |||
Fint, liker å lese |
![]() ![]() ![]() ![]() |
202 | 80,80% |
Fint, liker ikke å lese |
1 | 0,40% |
Stygt, liker å lese |
38 | 15,20% |
Stygt, liker ikke å lese |
2 | 0,80% |
Annet |
7 | 2,80% |
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?
Siden stua vår nesten ikke inneholder bøker og de bøkene som er der er sangbøker som står ved pianoet kan jo det bety at vi er aller mest musikalske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og så tenker du videre: "hmm de har sikkert bøkene i andre rom i huset, feks. kjellerstua, og kanskje de bytter bort eller selger bøkene etter å ha lest dem".
![]() |
#123 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg liker bøker og vil gjerne ha dem på stua, jeg synes det blir lunt og koselig med bokhyller fulle av bøker. Som Acsa, så ser jeg også ofte på tiltlene i bokhyllene hjemme hos folk, det er spennende å se hva folk leser. Likens ser jeg også mer på kunsten og bildene deres enn på møbler og interiør ellers.
![]() |
#124 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det kan være fint, men jeg synes det fordrer en stue med litt størrelse på, ellers blir det fort tungt og kvelende. Vi har ikke en eneste bok i stua, den er knøttliten og vi har nesten ikke veggplass til overs så bokhyller er uaktuelt. Vi har derimot et rom i kjelleren som er fylt med bøker. Så får det heller være at fremmedfolk som er innom tror at vi ikke leser, og de aller fleste som kjenner meg vet jo uansett at jeg leser mye bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() |
![]() |
#127 |
Går videre
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Bokhyller er normalt fint, men siden vi ikke har så stor stue og svært mange bøker så har vi disse i 2 lag bakhverandre i hver hylle, samt oppå hverandre, det ser rett og slett ikke ut. Minstemann har i tillegg fått 2 hyllerom og han får lov til å legge bøkene oppå hverandre også.
![]() |
#129 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg har bøker i stua. Ikke fordi jeg leser så mye, men jeg synes det gjør seg. Har jo planer om å lese alle bøkene engang, men jeg har jo god tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Prettiest mess ever seen
|
Og, som med de fleste fordommer, kan det hende du tar skammelig feil.
![]() |
#131 |
Glad
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Oksesædkataloger faktisk.
![]() |
#132 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg svarte at det ser fint ut, men det var før jeg kastet et blikk bort på den vindskeive Ivar-hylla vi har plassert i vår stue.
![]() |
#133 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Bøker er fine. Vil gjerne ha alle mine i stua, men det er ikke plass foreløpig. Men Billy-hyller vil jeg ikke ha. Bøkene må stå i en eller flere reoler som matcher stilen ellers. I glasskap er lekkert. (begynne å drømme om nye møbler i stua) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
By the Sea
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Fint, selvfølgelig. Aller finest i bokskap.
![]() |
#135 |
Fortynnet
|
Veldig enig i det. Vi det liten stue, og der har vi etterhvert utryddet alle bøker bortsett fra en "stablehylle" til bøker vi holder på med eller bare har kikket i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
lider av tastleksi
|
Samme drømmen jeg har, dog litt urealistisk på nåværende tidspunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
mister magic
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?kommer veldig ann på stua føler jeg... Passer rett og slett ikke hos meg, men er veldig fint hos andre |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg liker bøker og vil gjerne ha dem stående fremme og da er det best plass i stuen/spisestuen. Hadde vi hatt et svært hus hadde jeg nok satset på et bibliotek med gode lenestoler og leselys og peis og.... :drømmer:
![]() |
#139 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
I farta!!
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Me har ikkje bøker i stua, har bokhylle på soverommet.
![]() |
|
|