Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi fant sønnens stjelte sykkel..

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 11:35   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh... Man vet vel hva slags sykkel man har kjøpt til barna sine selv om man har mange av dem?

Det var litt rart.

Mulig hun tik en lengere samtale med sønnen sin da de kom for seg selv, men det hadde jo vært litt beroligende om hun hadde gitt uttrykk for at hun ble sjokkert eller noe.

Godt at dere fant igjen sykkelen

Gammel 26-09-06, 11:48   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott at dere fant sykkelen!!! Nå ble nok M glad, tenker jeg!!!

Du må slutteå være så snill!! Du skulle sagt skkurat det du tenkte, og bedt henne si unnskyld til M for måten hun snakket til ham på!!

Håper hun vil være ydmyk neste gang dere treffer henne...

"Har så mange barn, så jeg klarer ikke å huske hva slags sykkel dem har.." Så latterlig utsagn!

Gammel 26-09-06, 16:09   #3
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Flott at dere fant sykkelen!!! Nå ble nok M glad, tenker jeg!!!

Du må slutteå være så snill!! Du skulle sagt skkurat det du tenkte, og bedt henne si unnskyld til M for måten hun snakket til ham på!!

Håper hun vil være ydmyk neste gang dere treffer henne...

"Har så mange barn, så jeg klarer ikke å huske hva slags sykkel dem har.." Så latterlig utsagn!

Signerer!

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 17:09   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slutter aldri å undre meg over noen menneskers frekkhet...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 17:18   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Utrolig frekt. Det er da ikke mulig å ikke vite hva slags sykkel ens eget barn har, og ikke har ??? Jeg har jo selvsagt bare 4 barn, så jeg har vel kanskje ikke lov til å uttale meg, men....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:07   #6
Nilda
Nybegynner

Nilda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg slutter aldri å undre meg over noen menneskers frekkhet...

Signerer den.

Nilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 07:22   #7
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

for en frekk kjerring altså

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.