|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke lov med penal på skolen?
Ja du sier noe ... jeg tror penalet som matchet sekken kostet nærmere 200kr og det det måtte liksom et matchende penal til selv om vi faktisk hadde ganske så mange fra før.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ikke lov med penal på skolen?Merkelig. Her hadde de ikke videre bruk for pennal i 1. klasse, men det var ingen regler mot å ha det med seg.
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Det er jeg så enig i. For det første er det unødvendig brukte penger, for det andre er det en skuffelse for barnet å ikke få bruke penalet de har fått. Selv om jeg ser argumentene for hvorfor det er greit at skolen stiller med skrivesaker.Men beskjed på forhånd burde de klare.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Ikke lov med penal på skolen?Det varierer nok fra skole til skole om de tillater pennal. Jeg forstår det sånn at mange unger blir veldig distrahert av at de har så mye spennende i pennalet og bruker uforholdsmessig lang tid på å finne det de er ute etter, og at noen lærere derfor foretrekker å ha utstyret i klasserommet og dele ut etter behov fordi det går fortere.
![]() |
#6 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Forstår barna godt jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|