|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)
Jeg tviler på at mine niendeklassinger hadde likt forslaget. At vi lærere trenger pusterom til å få rettet litt og puste er en ting, men det er faktisk fryktelig travelt å være ungdomsskoleelev også. Feriene er pusterom som gjør at de kan fokusere bedre etter endt ferie. det er utrolig hvor mye bedre de jobber etter ei uke ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)For folk som vanligvis har vinterferien i uke 10 skulle det vel ikke gjøre så mye å slå sammen de to feriene. Å ha fri en uke, være på skolen de to neste og så ha fri i nok en uke blir det i hvert fall lett bare surr av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)Tror barna har mere godt av to ferieperioder en 1.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
Signerer denne.
![]() |
#5 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer dette og jeg er mamma til ei som går i ungdomskolen og som tar skolen alvorlig. Det er mye lekser og hyppige ukentlige prøver. Jeg synes de fridagene som er er velfortjente. Godt med litt avbrekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|