|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Partilederdebatten i går
Veldig veldig mange velger å overse den faktoren, til de en dag av en eller annen årsak, må gjøre noe. Ting er lenge så langt fram i tid, til plutselig man står der en dag. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Partilederdebatten i gårMen altså, jeg synes det er en litt interessant debatt likevel. Vi forventer at våre ledere ikke bare er kloke og flinke, men også kan ta vare på seg selv. Ingen brydde seg om hva Churchill spiste og drakk, men Jens og Barack scorer stort på sportyheten sin.
|
|
|
#63 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Partilederdebatten i gårMen Jensemann har jo også en veldig god grunn for sportyheten sin, han gjør det jo også fordi han MÅ. For han har vel Bektherevs om jeg ikke husker feil?
|
|
|
#65 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Partilederdebatten i gårJa, ikke at det spiller noen rolle, altså.
|
|
|
#66 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Partilederdebatten i gårEnig med det meste i HI. Synes Erna gjorde en slightly bedre jobb enn Jens, i tillegg var Høybråt(h)en også bra. Faktisk. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Partilederdebatten i gårNå tror jeg helsegevinsten ved fysisk aktivitet er minst like stor ved overvekt som ved Bekhterev, da.
|
![]() |
|
|