Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Linser på nett

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 22:04   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Linser på nett

Handler du linser på nett? I tilfelle hvor??

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:27   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Linser på nett

Handler på yourlenses.com.

Gammel 20-08-09, 22:30   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.shopping4net.com/no/Kontaktlinser.htm

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 23:35   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har den siste tida bestilt hjå lensway.no

Gammel 20-08-09, 23:36   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Samme her.
Billigst på mine linser og kjapp levering.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 23:51   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shopping4net.com har vært rimligst på mine linser det siste året.
Når jeg bestilte sist fikk jeg også dyrere linser enn jeg hadde bestilt.
Kjapt, billig og enkelt!

Gammel 20-08-09, 23:53   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

www.lensit.no
Denne er helnorsk. Får de kun noen dager etter. Garantert norges billigste (uten fortolling osv).

Tror de har gratis frakt også?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 23:55   #8
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Brukte lensway.com

Men husk på å gå på linsekontroll i blandt likevel. Jeg fikk betennelse av mine fordi øynene hadde forandret seg. Masse jobb å bli kvitt. Bare en advarsel.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 09:32   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

www.lensit.no
Denne er helnorsk. Får de kun noen dager etter. Garantert norges billigste (uten fortolling osv).

De linsene jeg bruker koster 10,- mer her enn på shopping4net.

Gammel 21-08-09, 11:00   #10
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

www.lensit.no

Shopping4net.com er ikke norsk, men det er ikke toll likevel. De deler opp forsendelsen i masse småpakker. Portoen er ganske rimelig også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 11:29   #11
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Dere som har erfaringer fra shopping4net - hvor lang tid tok det før dere fikk pakkene? Jeg bestilte den 19. september, de ble visstnok sendt fra Sverige den 21., men jeg har fremdeles ikke mottatt de. Når jeg snakker med post-i-butikk på Rimi her så klarer de ikke å finne pakkene. Nå skal det sies at pakker har blitt sendt i retur derifra før uten at jeg har fått hente-melding, så jeg lurer på hvor masete jeg skal være ovenfor dem

Gammel 05-10-09, 12:36   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Jeg har fått pakke derifra veldig fort.
Kun snakk om noen få dager.

Jeg hadde ringt og hørt med de.

Gammel 05-10-09, 13:51   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sier nå www.lensit.no en gang til jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:34   #14
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Dere som har erfaringer fra shopping4net - hvor lang tid tok det før dere fikk pakkene? Jeg bestilte den 19. september, de ble visstnok sendt fra Sverige den 21., men jeg har fremdeles ikke mottatt de. Når jeg snakker med post-i-butikk på Rimi her så klarer de ikke å finne pakkene. Nå skal det sies at pakker har blitt sendt i retur derifra før uten at jeg har fått hente-melding, så jeg lurer på hvor masete jeg skal være ovenfor dem

Toppen en uke, pleier det å ta. Oftest 3-4 virkedager.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:37   #15
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Kan man bestille alle styrker og merker på nett?
Datteren min på 10 har akkurat begynt med linser.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:41   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Kan man bestille alle styrker og merker på nett?
Datteren min på 10 har akkurat begynt med linser.

Ja, det vil jeg tro.

Gammel 05-10-09, 22:44   #17
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja, det vil jeg tro.

Så bra! Vil anta det er mye dyrere å kjøpe de hos optiker?
Hun har forresten 8 +.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:49   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Det kommer litt an på linsemerket tror jeg, men litt billigere er det.
Jeg abbonerte før fra Brilleland og sparer ikke så veldig mye på å bestille selv, men jeg kan bestille når jeg vil og så mange jeg vil.

Gammel 10-10-09, 12:09   #19
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Bestilte nettopp linser der nå og de var billigst på mine linser osgå.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:06   #20
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også bestilt nye linser i dag, fra Shopping4net.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.