Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Little miss Perfect

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 10:27   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Little miss Perfect

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå er det flere som har hevdet dette i denne tråden, og jeg kjenner at jeg blir litt provosert av det. Jeg har alltid hatt store komplekser for utseendet mitt og var aldri noe populært barn. Det betyr da vel ikke at jeg automatisk har behov for at mine barn skal ta støyten for det, og presses til å bli "perfekte".:mindre pen, men ikke stokk dum av den grunn:

Det er ingen her som sier at alle er sånn og at det er automatikk i dette. Jeg har da mine komplekser jeg og, uten at jeg prøver skape en illusjon av at jeg har et perfekt barn for det. Men jeg tror nok det kan være et psykisk issue tilstede hos en del av disse mødrene og at det er dårlig selvtillitt inne i bildet. Jeg kan fint se for meg at det kan hjelpe å kunne presentere et "perfekt barn" for noen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.