|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?
|
|
|
#82 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Kunne jeg velge fritt ville jeg hatt hele pakka fra Jennifer Lopez, hun er nydelig syns jeg:
|
|
|
#83 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Da jeg var ung (og tynn) var det noen som sa at jeg lignet modellen Synne Myrbø. Men det er så lenge siden at google ikke har bilder av henne.
|
|
|
#85 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Sånn: Litt kirurgi og litt trening og litt mer kirurgi og litt sminke og litt mindre sjokolade, så kunne jeg kanskje sett sånn ut: (charlize theron)
|
|
|
#88 |
|
intro
|
Hun heter Myrebøe (og er firmenning med min eks eller noe sånt
|
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Jeg har klart å forelske meg i en modell for Zizzi jeg. Hun er bare så fantastisk nydelig, og jeg skulle gjerne sett sånn ut: |
|
|
|
#92 |
|
Yes, we can!!
|
Herregud, et øyeblikk hadde jeg glemt at du var trådstarteren og var helt kjip og på vranga og morsk over den "shallowe" tråden.
|
|
|
#93 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Maxi: Av alle som har funnet sin egen lookalike i denne tråden, så tror jeg du har kommet nærmest.
|
|
|
#94 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Det er mange pene damer der ute i verden, og hvis jeg kunne valgt, så må jeg si at jeg kunne tenke meg å se ut som Gwen Stefani. Hun er rå og typete. Angelina Jolie er selvsagt helt nydelig, men hun er på en måte FOR vakker. Jeg liker damer som ikke er direkte vakre, men som har noe helt særegent og spesielt over seg. DET er mye bedre enn slående skjønnhet. Kate Beckinsale er fin- selv om hun er en skjønnhet. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Ja, mannen min syns hun ligner på meg da jeg var ung. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
intro
|
Hun har blitt voksen, Maxi!
|
|
|
|
#97 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Som meg selv med litt penere bein. Eller så kunne jeg jo alltids orket å se ut som Natalie Portman.
|
|
|
#98 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Ja dæsken, Natalie Portman er pen. Hadde ikke gjort meg noe å se sånn ut. Men tenk hvis vi begge skulle sett ut som henne Tinetoff, da ville jo ikke folk kunne se forskjell på oss? |
|
|
|
|
|
#99 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Det ville jo blitt veldig slitsomt.
|
![]() |
|
|