Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 11:15   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Tidig, Enhjørning. Jeg hadde allerede lastet ned dette bildet, før jeg leste ditt innlegg.

Gammel 22-08-09, 11:18   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Tidig, Enhjørning. Jeg hadde allerede lastet ned dette bildet, før jeg leste ditt innlegg.

Gammel 22-08-09, 11:25   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ligner skikkelig mye på en ung Björn Borg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 18:19   #4
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

I mine yngre dager fikk jeg ofte høre at jeg lignet:

Nå får jeg ofte høre at jeg ligner:

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:38   #5
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Har hørt at jeg ligner denne dama; Liv Grete Skjelbreid Poirèe. (Ikke like sporty, dessverre. )

Gammel 22-08-09, 16:45   #6
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:59   #7
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Siw Anita Andersen... ja, kjæresten til Karl i Mot i Brøstet.
Nå har jeg klippet håret, så nå ligner jeg ikke lenger. Eller, har vel kanskje et snev av månefjes fremdeles, men en ny klipp kamuflerer det bedre. Kanskje jeg skal sende Siw Anita en mms av meg selv og tipse om en mer vellykket hårfrisyre.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 17:25   #8
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fått flere kommentarer på at jeg er lik Bjørk. Og vi er ganske like, hun kunne vært storesøstra mi.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bjork.jpg (7,1 KB, 2 visninger)
Gammel 22-08-09, 17:35   #9
Left
Passiv

Standard

Jeg viser til avataren min.

Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:09   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Siw Anita Andersen... ja, kjæresten til Karl i Mot i Brøstet.
Nå har jeg klippet håret, så nå ligner jeg ikke lenger. Eller, har vel kanskje et snev av månefjes fremdeles, men en ny klipp kamuflerer det bedre. Kanskje jeg skal sende Siw Anita en mms av meg selv og tipse om en mer vellykket hårfrisyre.

Hæh? Hun med det trillrunde ansiktet? Nææsj, du har ikke snev av månefjes og du er virkelig ikke lik henne. Ellers kan jeg ikke komme på hvem du ligner på i farten. Men du er veldig søt!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:12   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk telefonoppringing en gang: Se på TV! Se på TV!! Dobbeltgjengeren din!

Gammel 22-08-09, 19:39   #12
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg fikk telefonoppringing en gang: Se på TV! Se på TV!! Dobbeltgjengeren din!

Det hadde jeg glemt - det har faktisk skjedd meg også. Karianne Kjærnes (en av kordamene til A. Rybak) var med på Beat for Beat for noen år siden, og da tikket det inn flere meldinger om at dobbeltgjengeren min var på tv. Jeg kan se det selv også - det er noe med øynene og kinnbena. Og håret, når jeg er som blånnest.

!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 08:44   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Det hadde jeg glemt - det har faktisk skjedd meg også. Karianne Kjærnes (en av kordamene til A. Rybak) var med på Beat for Beat for noen år siden, og da tikket det inn flere meldinger om at dobbeltgjengeren min var på tv. Jeg kan se det selv også - det er noe med øynene og kinnbena. Og håret, når jeg er som blånnest.

!

Hun er nydelig, og hun ligner veldig på min eks-(snufs)svigerinne også.

Gammel 22-08-09, 19:16   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikka akkurat ulik Barbare Steisand, det er nesa og håret.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.