|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lett rørt
|
Bukser til tynn guttJeg er helt oppgitt nå. I går var jeg og eldste sønn på shoppingtur, han trenger nye bukser, hovedsaklig dongri. Vi var på H&M, Lindex, Cubus og den siste vanlige jeg ikke klarer stave. (Begynner på K
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13 + en liten skatt i magen Sist redigert av krystallklart : 23-08-09 kl 11:32. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Bukser til tynn guttEldste har alltid vært tynn og da han var mindre fant jeg dongeribukser til ham på Cubus. Husker ikke merket, men det var en skiftenøkkel på labelen så vidt jeg husker. Vet ikke om de har det nå. |
|
|
|
#7 |
|
Lett rørt
|
Sv: Bukser til tynn gutt
Ingen på name it/exit gikk.
|
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
Har du prøvd flere name it butikker, vihar nemlig ikke funnet noen på butikken her som passer men han fikk 1 til bursdagen som passet perfekt, den finnes altså ikke i butikken her. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lett rørt
|
Vi har hatt noen fra Levis, de sitter som støpt. Men nå finner jeg ingen som selger Levis rundt her og for det andre er de litt dyre som hverdagsbukser etter min mening. Men er man desperat, så er man desperat.
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Bukser til tynn guttJeg har funnet smale bukser (til jente da, men går ut fra at mye ligner siden jeg kjenner igjen problemene) på okaidi og på reflex. pop blir for vide ja. Har noen fra lindex som fungerer, men de fleste derfra blir saggebukser ja. Levis er smale og fine, samme med diesel.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Bukser til tynn guttKappahl har egne bukser for tynne gutter som er mye smalere enn andre. De er så smale at min slanke sønn ikke får de på seg. |
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bukser til tynn guttMin gutt er 110 cm og 15,5 kg, så er vel omtrent i samme kategori som din. Jeg kjøper hovedsaklig bukser på Lindex, Detroit heter vel jeansmerket. Men de må snurpes en del, ja. Synes de sitter bra likevel og ikke klumpete. I barnehagen bruker han mye tøybukser med knytting i livet, fra Lindex, Kappahl og HM. Når de snøres maksimalt sitter de forholdsvis bra på hoftene.
|
|
|
#15 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bukser til tynn guttName-it og Okaidi er det jeg har handlet fra når det gjelder vår 9 åring. De har vel strikk på innsiden hos H&M også, ihvertfall tom 128 ??
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bukser til tynn guttName It/Exit og de fra Catch.
|
|
|
#18 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bukser til tynn guttMexx er fine og smale i fasongen. Du finner dem andre steder enn Capone kids; Mexx butikken på Vågen, Sørbø, Barnas Hus (er det det tidligere Olsen på Forus heter?). De har også et annet merke på Capone kids som heter Retour, det er de fineste buksene jeg har funnet til min smale jente. Jeg tror de hadde til gutter også. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bukser til tynn guttToern vår er smal og bukser henger ikke på ham. Siden han arver bukser fra sin storebror som ikke er tynn har løsningen blitt å bruke belte. Når vi kjøper nye bukser til ham har vi kjøpt Duckfish eller Fransa kids. De gangene vi får Levis på tilbud kjøper vi det. De er smale og sitter som støpt på ham. Jeg vet ikke om dere har Barnas Hus i nærheten av der dere bor, men jeg var på Barnas Hus i går og der hadde de 70% på masse bukser blant annet Levis. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bukser til tynn guttHvis du kjöper de fra HM som er merket med Seat=Narrow, Leg=slim, passer de glimrende. De har ikke vaert i min HM butikk de siste maanedene, men naa fant jeg dem paa nett igjen. (de fleste HM buksene er Seat=Normal, Leg=Straight) |
|
|
|
![]() |
|
|