Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva jobber du med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 12:37   #1
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jobber som butikksjef i en butikk som selger telekommunikasjon.

Gammel 26-09-06, 18:49   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Akkurat nå jobber jeg med barnevogner og barneutstyr

Drømmejobb for en Miss

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Jobber som butikksjef i en butikk som selger telekommunikasjon.

Heldiggris! Elsker dippedupper
Selv er jeg sykehuslege. Dr. House er mitt forbilde.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:19   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Selv er jeg sykehuslege. Dr. House er mitt forbilde.

Til og med vært legen min

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:40   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Til og med vært legen min

Stemmer det! Det hadde jeg faktisk glemt! Husker det jo nå altså, men det var borte for meg! Tillitsvekkende

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:42   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er sosionom og jobber med barn som har spesielle behov.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:51   #6
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er dr.ingeniør. Jobber mest med forskning og konsulentvirksomhet, det er mye anvendt matematikk i det jeg driver med.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:13   #7
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Stemmer det! Det hadde jeg faktisk glemt! Husker det jo nå altså, men det var borte for meg! Tillitsvekkende

Det skjønte jeg i sommer.

Takket være ordene fra Miss Norway fikk jeg noen gode uker før skolen startet. Det er jeg deg evig takknemlig for Miss Norway.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:14   #8
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber hardt med å bli frisk slik at jeg kommer meg ut i jobb igjen.
Flere dager i uken tilbringes med å sitte/stå på¨ulike venterom hos behandlere hvor jeg leser Se og hør
Svært viktig å finne noe positivt ut av situasjonen.

Jeg har før jeg ble sykemeldt jobbet som sykepleier/avdelingsykepleier siden 88 og tok de siste to årene før lillegull ble født videreutdanning innenfor økonomi og administrasjon samt personalpsykologi mm.
Fikk tilbud om jobb da lillegull var 1 år i et privat selskap hvor jeg skulle arbeide med personalrettet arbeid, forebygging, motivere osv.
Måtte dessverre si i fra meg drømmejobben da jeg noen måneder senere fikk tilbakefall i ledd og bekken.

Ser ut til at dette tar tid men drømmer litt om en jobb jeg kan utføre hjemmenifra og hvor jeg kan få brukt min erfaring og kunnskaper. Er åpen for tips.

Sist redigert av Michelle : 27-09-06 kl 21:46.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:20   #9
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er utdannet arkitekt, og for tiden sysler jeg med bygninger, arealplanlegging, eiendommer, kart & naturforvaltning. Dvs jeg leder en virksomhet som driver med denslags.

Gammel 27-09-06, 22:25   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Jeg jobber hardt med å bli frisk slik at jeg kommer meg ut i jobb igjen.
Flere dager i uken tilbringes med å sitte/stå på¨ulike venterom hos behandlere hvor jeg leser Se og hør
Svært viktig å finne noe positivt ut av situasjonen.

Jeg har før jeg ble sykemeldt jobbet som sykepleier/avdelingsykepleier siden 88 og tok de siste to årene før lillegull ble født videreutdanning innenfor økonomi og administrasjon samt personalpsykologi mm.
Fikk tilbud om jobb da lillegull var 1 år i et privat selskap hvor jeg skulle arbeide med personalrettet arbeid, forebygging, motivere osv.
Måtte dessverre si i fra meg drømmejobben da jeg noen måneder senere fikk tilbakefall i ledd og bekken.

Ser ut til at dette tar tid men drømmer litt om en jobb jeg kan utføre hjemmenifra og hvor jeg kan få brukt min erfaring og kunnskaper. Er åpen for tips.

Vi er i samme båt skjønner jeg......

Gammel 28-09-06, 12:51   #11
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Forferdelig!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:12   #12
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobber med oversettelse og markedsføring.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.