|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieJeg tar også sjelden taxi, jeg elsker metro, men det er ikke alltid noen vei utenom hvis man skal til flyplassen og er litt utenfor allfarvei.
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie
Nei, det kan du ha rett i.
![]() |
#23 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieBerlin! Fantastiske lekeplasser (i hvert fall i området Mitte/Prenzlauer Berg, som er der jeg er kjent). Veldig fin zoo også. Brede gater og lett å ta seg frem med vogn, kanskje med unntak av området rundt Hackescher Markt lørdag ettermiddag. Hyggelige kafeer med god mat, og utrolig mange flotte butikker. Berlin er perfekt, med og uten barn.
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieBerlin er den besteste byen. Jeg har aldri vært der med barn, men det kan jeg altså se frem til, skjønner jeg.
![]() |
#25 |
Kom ut av tellinga.
|
Kan man det? SAS har da brutt avtalen med Radisson. Eller omvendt.
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
Åja, det var jeg ikke klar over. Det er en stund siden vi var der. Uansett, man kan vel fremdeles bruke bonuspoeng på SAS sine hoteller. Eller har de ingen hoteller lenger i det hele tatt?
![]() |
#27 |
kamerat
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieSå lenge dere får til å bo skikkelig sentralt, midt schmækk i sentrum, tror jeg de aller fleste fine europeiske storbyer vil funke bra. Det er gull verdt å kunne svippe ut og inn av hotellrommet når noen er slitne, og ha kort vei til fine strøk og koselige restauranter. Vi prioriterer alltid å betale for det, vips trenger man ikke transport i det hele tatt.
![]() |
#28 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieSå moro at så mange foreslår Berlin, jeg skal dit om 3 uker og gleder meg stort.
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieVi har vært i København 3 år på rad nå. Det er en by som funker fint med små barn i vogn. Vi har gått på zoologisk have, og ungene har elsket det (selv om jeg synes synd på dyra som har så liten plass).
![]() |
![]() |
#30 |
villende
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieVi var i London i fjor høst og hadde en super tur! Vi leide to-roms leilighet gjennom denne utleiemegleren og var veldig fornøyde. Så lenge du holder deg unna undergrunden så er London super med barn. Vogner går rett inn på alle busser, det er masse flotte parker og vi hadde ikke noe problemer på restauranter. Snupp digget turen og maser jevnlig om at vi må reise tilbake til "huset hans" i London. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieVi var i Stockholm i sommer og det var helt greit med barn. Mye barnevennlig å finne på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieReykjavik
![]() |
#35 |
En som trener
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieJeg ser også for meg Elinblu med familie i Reykjavik. Koselig og relativt rolig by, god mat, Blue Lagoon ute ved flyplassen er herlig og klimaet tror jeg passer Elinblu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieSignerer helhjertet på Berlin. Vi har ikke vært der med barn, men jeg husker at jeg tenkte at byen måtte være veldig barnevennlig, fordi det er brede fortauer med god plass på - t.o.m. på Kurfürstendamm en lørdag formiddag var det behagelig å rusle. I tillegg hersker det en behagelig stemning i byen som også er et pluss for småbarnsfamilier.
![]() |
#37 |
intro
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieTusen takk for alle tips!
![]() |
![]() |
#38 |
Crazy Cat Lady
|
Ja! Jeg stemmer på Tromsø
![]() |
![]() |
#39 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilieGod tur til København, Blufamilien!
![]() |
|
|