Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-09, 13:15   #81
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

For mange lange år siden fikk jeg høre at jeg lignet denne kvinnen:

Likheten var nok større den gang enn den er nå.

Gammel 23-08-09, 13:17   #82
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har null oversikt over kjendiser, og jeg har en liten misstanke om at kjendiser ikke ser helt ut som meg, heller.
Har fått høre at jeg ser litt ut som Renee Russo, men det er mange år og kilo siden.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 16:24   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var forresten flere som mente at jeg var lik Elisabeth Shue i Cocktail-tiden -jeg tror egentlig det var mest håret.

Da jeg hadde kort, blondt hår, var det signifikant mange som kommenterte at jeg lignet på Courtney Thorne-Smith.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 17:00   #84
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hørt av flere at jeg ligner litt på Juliette Lewis. Hørte det mest da jeg var mørk.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 19:53   #85
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har hørt av flere at jeg ligner litt på Juliette Lewis. Hørte det mest da jeg var mørk.

Ja! Særlig det i midten av henne

Gammel 23-08-09, 20:04   #86
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg bare ligner på meg selv. Jeg vil også ligne en flott kjendisdame! :trasse:

Gammel 23-08-09, 21:07   #87
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til ære for Kif kan jeg fortelle at en full tysker en gang mente at jeg liknet på Steffi Graf. Jeg ser det ikke sjøl, men det er jo av fulle folk man får høre sannheten.

Gammel 23-08-09, 21:21   #88
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Jeg har hørt at jeg er lik barne-tv figuren, Tjorven, men det teller kanskje ikke i og med at det er nærmere 30 år siden.

Da er vi kanskje litt like. Det er en grunn til at nicket mitt er som det er. Da jeg var barn var jeg prikk lik Tjorven. Men det begynner å bli noen år siden sist det ble poengtert.

Gammel 23-08-09, 21:43   #89
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Det sies jeg ligner på disse to, det har jeg hørt mange ganger oppigjennom..

(Christina Ricci)

(Helena Bonham Carter)

Gammel 23-08-09, 21:45   #90
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prinsesse Madeleine har jeg hørt flere ganger. Vi er ganske like når vi smiler , men ikke ellers.

Gammel 23-08-09, 21:52   #91
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen påstår jeg ligner på Silje Stang ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 21:54   #92
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Noen påstår jeg ligner på Silje Stang ...

Ja, det er jammen sant!

Gammel 23-08-09, 21:57   #93
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, det er jammen sant!

Jeg ser det faktisk litt selv også ... Men det var særlig da jeg var blond kanskje ... Jeg har gått fra meget lys blond til mørk blond på <10 år.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 09:53   #94
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

"You look like Claudia Schiffer! You are beautiful!!!" Sagt av kåte tenåringsgutter på togstasjonen i Roma, da jeg var på interrail som 19 åring. Yeah right! Eneste fellestrekk er blondt hår og blå øyne
Nylig sa en kollega at hun syns jeg lignet Paris Hilton. Da måtte jeg spørre om det var ment som et kompliment

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:02   #95
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hørt det noen ganger at jeg ligner Kate Moss. Jeg synes ikke vi er like, men hun ligner på mamma da hun var ung.

Gammel 24-08-09, 10:18   #96
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke noen noen gang har kommentert at jeg ligner en kjendis.

Gammel 24-08-09, 10:22   #97
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det var forresten flere som mente at jeg var lik Elisabeth Shue i Cocktail-tiden -jeg tror egentlig det var mest håret.

Da jeg hadde kort, blondt hår, var det signifikant mange som kommenterte at jeg lignet på Courtney Thorne-Smith.

Med disse to ligner på hverandre, og da er du nok ganske lik i ansiktet også. Elisabeth Shue er nydelig.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:24   #98
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått høre at jeg likner Liza Minnelli (tror det hadde noe med håret å gjøre)

Nana Mouskouri (det var nok brillene som gjorde utslaget)

Men jeg har også fått høre at jeg likner Liv Tyler

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:27   #99
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hørt jeg ligner på Courtney Love også. Måtte da spørre om det var et kompliment eller ikke - liksom ikke BARE fine bilder av dama. Vel vedkommende mente det som et kompliment - og jeg kan se at vi har samme saggy øyne, kanskje...*hundeøyne*

Gammel 24-08-09, 10:35   #100
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Majsa: Det er Nathalie Nordnes.

Da jeg var 13 år fikk jeg høre av noen gutter at jeg lignet Brooke Shields og jeg ble nok ganske fornøyd da. Siden fikk jeg høre av en flamme at jeg lignet Claudia Schiffer, svært smigrende, men litt usikker på om jeg kunne tro det. Da karen som sa det, ville meddele dette til bartenderen, fikk han kaffen i vrangstrupen og lo, og sa at jeg heller kunne vært modell i Jakt & Fiske.

Men da jeg var 18 fikk jeg høre av en voksen dame at jeg kom til å se akkurat slik ut når jeg ble gammel:

Da ble jeg ikke akkurat smigret, heller blodig fornærmet - men jeg ser jo likheten nå når jeg har fått noen år på å fordøye det...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.