|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kald på føttene
|
![]() Rullestolvennlige spisesteder i Oslo?Jeg har et lite håp om at vi får tatt en barnløs Oslotur i løpet av høsten. Vi har ikke akkurat skeia ut på reisefronten de siste årene, så det hadde vært hyggelig å gå ut og spise på noen ok steder. Men er det noen som har peiling på spisesteder som er tilgjengelige for rullestol? Mangel på trapp er da ganske essensielt.
![]() |
#2 |
trøtt
|
![]() Sv: Rullestolvennlige spisesteder i Oslo?Jeg aner ikke, men kanskje du kan få litt hjelp her:
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Rullestolvennlige spisesteder i Oslo?De fleste stedene på Aker Brygge er rullestolvennlige.
![]() |
#4 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rullestolvennlige spisesteder i Oslo?Det bør sjekkes først, men jeg mener at Bølgen og Moi på Høvikodden er rullestolvennlig. Hvis dere kan strekke Oslo en liten bit.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rullestolvennlige spisesteder i Oslo?Jeg mener at Bølgen og Moi på Tjuvholmen er rullestolvennlig (men jeg inspiserte ikke toalettene).
![]() |
|
|