Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-09, 10:35   #461
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Aha, lurte litt på om det var en schikkelig storkjendis...men jeg er jo ikke lokal på Stjørdal da.

Han er ikke noen kjendis nei, men i jobben sin møter han veldig mye folk. Han er fotograf, og da kjenner liksom alle han fordi han har fotografert noen i slekta eller liknende. Og så er jeg påhenget.

Gammel 19-08-09, 11:20   #462
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Øynene er liksom så lite på store meg føler jeg.
Men takk dere.

Du er høy og staselig mrk! Ikke hun kraftige - hun høye og staselige! (og ja, hun med øya, seff)

Gammel 20-08-09, 01:04   #463
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagens svar er- kjip!

Gammel 20-08-09, 01:13   #464
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Du er en langbeint gaselle, Cora.

En hel cm og litt til høyere enn meg jo.

Vet dere, vi må snart lage et høydebarometer her.

Et knøttebarometer?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 07:49   #465
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Et knøttebarometer?

Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 16:18   #466
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer inn for å si at jeg er nymålt og fremdeles er 1.81 på sokkelesten. Krympingen har enda ikke startet.

Jeg vil gjerne være med i pygméklubben bare så vi kan gi hverandre ekstra mye kontraster.

Gammel 20-08-09, 17:52   #467
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kommer inn for å si at jeg er nymålt og fremdeles er 1.81 på sokkelesten. Krympingen har enda ikke startet.

Jeg vil gjerne være med i pygméklubben bare så vi kan gi hverandre ekstra mye kontraster.

Jeg så faktisk mer for meg deg som lita og rund i kinnene og rødmusset.
:lar meg påvirke av nick:

Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:44   #468
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg så faktisk mer for meg deg som lita og rund i kinnene og rødmusset.
:lar meg påvirke av nick:

Jeg er stor og sterk og alle slike ting, egentlig.

Gammel 20-08-09, 22:48   #469
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kontraster er fint!

Du skal bare se Smilefjes og jeg når vi er ute og går.

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 20:16   #470
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du er en langbeint gaselle, Cora.

Unnskyld meg, men jeg må bare le littegrann.

Gammel 21-08-09, 20:18   #471
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pygmeklubben er en flott ide! Klart det trengs kontraster også. :Peker på Kirsebær:

Gammel 24-08-09, 16:12   #472
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hu sære...

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 16:13   #473
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kontraster er fint!

Du skal bare se Smilefjes og jeg når vi er ute og går.

Hehe - det er derfor du er så flink til å løpe. Jeg går og du løper.

Jeg synes vi er ganske kule jeg.

Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 16:14   #474
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Hu sære...

Hehe - i denne gjengen også? Det er godt gjort. Velkommen til FP.

Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 16:41   #475
Moonlight

Moonlight sin avatar

Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hehe - i denne gjengen også? Det er godt gjort. Velkommen til FP.

Tusen takk
Neh, sikkert ikke inne her helt med det første men kan jo komme det og

Mest av andre rundt, da spesielt de som ikke kjenner meg vil jeg anta..
Og det har sin grunn i at jeg egentlig er litt sjenert, å da fremstår som litt sær fordi jeg kan tre på meg en holdning som litt.. ja, sær...mot nye mennesker før jeg liksom har fått en feeling av om de snille eller ikke

Gammel 24-08-09, 20:00   #476
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Moonlight: Naturlig skepsis og overlevelsesinstinkt.

:fellow lettmisantrop:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 22:55   #477
Moonlight

Moonlight sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Moonlight: Naturlig skepsis og overlevelsesinstinkt.

:fellow lettmisantrop:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.