Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 22:31   #1
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til baby

Jeg savner virkelig den litt eldre type babytøy, knytetrøyer og brillebukser og ikke minst sparkebukser med fot til de aller minste.

Barnas hus har sparkebukser med fot har jeg funnet ut, men siden jeg ikke vet kjønnet på den lille så har vi valgt å vente med å kjøpe klær siden det blir LITT kjedelig med bare hvitt og mintgrønt i lengden...

Nå er neste post å finne knytetøyer og brillebukser, da jeg etter minsten kvittet meg med ALT av babytøy.. for vi skulle jo ikke ha fler.. også sitter jeg her nå og vil så gjerne ha slikt tøy igjen, men finner ingen steder.

Ser det er noen som er så flinke at de syr selv, men jeg klarer ikke det...

Er det noen som vet om det går ann å få tak i disse knytetrøyene lengre, og evt hvor??
Brillebukser er ikke såå vanskelig, det har de vel på kapphal tror jeg.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:43   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til baby

De har gode brillebukser på Nøstebarn iallefall, sånne i frotte som er beregnet på tøybleier.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:47   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Knytetrøyer og omslagstrøyer med knapp har de på Lindex.

Gammel 25-08-09, 22:51   #4
Moonlight

Moonlight sin avatar

Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Knytetrøyer og omslagstrøyer med knapp har de på Lindex.

Har de??
Hadde ikke på senteret her jeg bor, sist jeg var der.. må sjekke igjen da

Gammel 25-08-09, 22:54   #5
Moonlight

Moonlight sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

De har gode brillebukser på Nøstebarn iallefall, sånne i frotte som er beregnet på tøybleier.

De hadde utrolig skjønner omslagstrøyer med trykk knapp og.. men de var litt dyre Vet at det er skikkelig kvalitet, men... får bare lete litt videre.

Gammel 25-08-09, 23:01   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HM har knytetrøyer/omslagstrøyer og Lindex har, som nevnt omslagsbodyer (med trykk knapp i stedet for knyting). Vet at flere babyklær butikker også har slike bodyer, men da ofte litt dyrere enn Lindex og HM. Brillebukser vil jeg også tro de fremdeles har på HM og Lindex.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 23:04   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polarn o Pyret har hvertfall fine brillebukser

Gammel 26-08-09, 11:10   #8
Moonlight

Moonlight sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

HM har knytetrøyer/omslagstrøyer og Lindex har, som nevnt omslagsbodyer (med trykk knapp i stedet for knyting). Vet at flere babyklær butikker også har slike bodyer, men da ofte litt dyrere enn Lindex og HM. Brillebukser vil jeg også tro de fremdeles har på HM og Lindex.

De har omslagsbodyer på HM, men det er ikke det jeg vil ha.. jeg vil ha trøyer

Jeg må tydeligvis bo på ræva plass, for her finnes det faktisk ikke... Jeg har til dags dato IKKE sett en eneste butikk med disse typer trøyer på og har jo kikket etter babytøy i mange uker

Gammel 26-08-09, 11:33   #9
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde knytetrøyer og brillebukser fra HM. Det er jo noen år siden da, men så ble de haller aldri brukt...

Gammel 26-08-09, 11:36   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Jeg hadde knytetrøyer og brillebukser fra HM. Det er jo noen år siden da, men så ble de haller aldri brukt...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.